کد خبر: ۱۴۱۵۵۳
۱۳:۷ - ۱۳۹۸/۹/۲۶

خودروسازان ۳ برابر سرمایه اسمی زیان دارند / پراید ۶۰ میلیون تومانی
نماینده مجلس :

خودروسازان ۳ برابر سرمایه اسمی زیان دارند / پراید ۶۰ میلیون تومانی

نماینده مجلس با اعلام اینکه پراید از ۶ به ۶۰ میلیون تومان رسیده گفت: زیان انباشته خودروسازان به 3 برابر سرمایه اسمی رسیده و شرکت ها عملا ورشکسته هستند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، بهرام پارسایی در جریان رسیدگی امروز مجلس به طرح ساماندهی صنعت خودرو گفت:می دانید پراید از 6 به 60 میلیون تومان رسیده و محصولی که 8 میلیارد جمعیت جهان قادر به خرید ۱۰۰ میلیون تومانی و قسطی هستند در ایران به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است ؟ آیا می‌دانید زیان انباشته خودروسازان به 3 برابر سرمایه اسمی رسیده و شرکت ها عملا ورشکسته هستند؟

وی افزود: نمایندگانی که در جریان طرح ساماندهی بازار خودرو مخالفتی با این طرح دارند به جای توضیح، افترا و تهمت می‌زنند. البته تهمت، تهدید و تطمیع ،  کار مافیای خودرو است ولی این کار در شأن مجلس نیست. همان کارگری که نمایندگان مجلس از آن دم می‌زنند نمی‌تواند یک پراید بخرد و حقوق کارگران حتی یک دهم حقوق کارگران خودروسازی دنیا هم نمی‌شود.

پارسایی با اشاره به آمار سالانه ۱۶ هزار کشته در تصادفات و ۱۱ هزار کشته بر اثر آلودگی هوا گفت:‌ پناه گرفتن پشت نظام و تهمت زدن در مجلس روا نیست. چند صد هزار شهروند سال پیش بابت خودروی بی‌کیفیت پول داده‌اند و هنوز سرگردان هستند. 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ