کد خبر: ۱۴۱۵۹۹
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۹/۲۷

عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل
کارشناس بازار سرمایه اعلام کرد:

عوامل رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص در یک ماه و پیش بینی مثبت به چند دلیل

کارشناس بازار سرمایه با اعلام عوامل موثر بر رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص طی یک ماه اخیر ، پیش بینی کرد روند صعودی قیمت ها و شاخص به چند دلیل ادامه یابد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود آقایی در مورد وضعیت بازار سرمایه که از اواخر آبان با روند صعودی مجدد و رشد حدود ۴۰ هزار واحدی شاخص بورس همراه شده به ایبنا گفت : طی این مدت تغییرات نرخ ارز، بهبود وضعیت جهانی کالاها ، رکود بازارهای رقیب  و معادلات سیاسی داخلی و بین‌المللی در روند رو به رشد و البته متعادل نماده و شاخص موثر بود و پیش‌بینی می‌شود این روند تا پایان سال نیز ادامه پیدا کند.

وی افزود : از سوی دیگر انتظارات تورمی ، رویدادهای مثبت از تحولات سیاسی به ویژه سفر روحانی به ژاپن و ورود نقدینگی روزهای اخیر به بازار سهام موجب بهبود حجم و ارزش معاملات نسبت به چند هفته گذشته شده و اهداف بالاتر از 360 هزار واحد برای شاخص دور از دسترس نیست و به راحتی می‌تواند از این کانال عبور کند و روند رو به رشد را تداوم ببخشد.

آقایی به سهامداران بویژه تازه‌واردان به بازار سهام توصیه کرد با بررسی وضعیت بنیادی شرکت‌ها ، اقدام به خرید سهام کرده و از ظرفیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری استفاده کنند .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» تازه وارد | ساعت ۲۱:۳ - ۱۳۹۸/۹/۲۸
0
0
پاسخ
چند عرضه اولیه هم برای تازه واردها بذارید
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ