کد خبر: ۱۴۱۶۱۸
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۹/۲۹

دور جدید حمایت

دور جدید حمایت "همراه" از تولیدکنندگان با کاهش ارزبری ۳۰ میلیون دلاری

همراه اول در دومین دور میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت مخابرات با عقد ۱۵ قرارداد و تفاهم نامه با تولیدکنندگان به حمایت از تولید ملی پرداخت که کاهش ارزبری ۳۰ میلیون دلاری به همراه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات ۲۷ آذرماه همزمان با دومین روز نمایشگاه تلکام ۲۰۱۹ با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت، حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس، جمعی از مدیران مخابراتی و نمایندگان تولیدکنندگان داخلی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

رحمانی وزیر صنعت در این نشست تخصصی گفت: تمامی فعالان حوزه صنایع برق، الکترونیک و مخابرات باید پیمان ببندند تا زمانی که حتی یک قطعه تولید داخلی بکار گرفته نشده در صنعت داریم، این میز را جمع نکنیم.

مرتضی طاهری بخش معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول، ۱۵ قرارداد و تفاهم نامه با کاهش ارزبری بالغ بر ۳۰ میلیون دلار با شرکت های کارخانجات مخابراتی ایران، پرتو تماس نوین پرمان، دانیال موج ، سینا ، پیشتازان صنعت فراز ارتباط ، گسترش ارتباط بهداد ، میکرو موج ، تکتا ، پژوهشگاه پارسا شریف ، شهید قندی ، اتصال صنعت میانه ، ارگ جدید ، صاایران و تحقیقات کاوشکام آسیا امضا کرد.

همراه اول با امضای این قراردادها و تفاهم نامه ها در زمینه های تجهیزات انتقال POTN، آنتن Octa-band، ماژول HSM، کابل cat۶ و مودم ۴G، بیشترین میزان عقد قرارداد و تفاهم را در مقایسه با تمامی اپراتورها در راستای حمایت از تولیدات و تولیدکنندگان داخلی در دومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات به ثبت رساند.

شرکت ارتباطات سیار ایران با کسب رتبه نخست حمایت از تولید داخل برای سه سال پیاپی در بین اپراتورهای تلفن همراه، نمایشگاه دائمی فرصت های ساخت داخل و تعمیق داخلی سازی را با توجه به سیاست‌های ابلاغی وزارتخانه های ارتباطات و صنعت افتتاح کرده است.

بنابراین گزارش، همراه اول در نخستین دوره برگزاری میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات که ۵ آذر سال جاری برگزار شد از انعقاد قرارداد خرید با ۱۳ شرکت داخلی که کاهش ارزبری ۵۲ میلیون دلاری را به ارمغان می آورد، خبر داده بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ