کد خبر: ۱۴۱۶۲۹
۰:۰ - ۱۳۹۸/۹/۳۰

برنامه افزایش افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی زمین در دستور کار

برنامه افزایش افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی زمین در دستور کار "غفارس"

زیرمجموعه صنایع شیر ایران که طی معاملات چهارشنبه با رشد قیمت و صف خرید روبرو بوده از قرار گرفتن برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین در دستور کار هیات مدیره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پگاه فارس که طی معاملات چهارشنبه با رشد 4.5 درصدی قیمت و صف خرید روبرو بوده از قرار گرفتن برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین در دستور کار هیات مدیره خبر داد.

براین اساس، جلسه هیات مدیره "غفارس" با حضور کلیه اعضا در محل شرکت تشکیل و پس از قرائت دستور جلسه و بحث و بررسی در خصوص پیشنهاد افزایش سرمایه تصمیماتی به شرح ذیل به اتفاق آراء اتخاذ شد.

مصوبات: به منظور اصلاح ساختار مالی و کارآمدسازی شرکت با توجه به مجاز بودن افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی های استهلاک ناپذیر(زمین) به موجب ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی، مراحل انجام افزایش سرمایه از این محل با اخذ مجوزهای لازم از مراجع و رعایت تشریفات قانونی مورد تایید و تصویب قرار گرفت و مقرر شد اقدامات لازم در این زمینه صورت پذیرفته و مراتب در مواعد مقرر از طریق سایت کدال به سهامداران اطلاع‌رسانی شود.

بنابراین گزارش، صنایع شیر ایران مالک 87.8 درصدی این شرکت 24.4 میلیارد تومانی محسوب می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ