کد خبر: ۱۴۱۶۶۴
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۹/۳۰

رکورد حضور ۶ شرکت از صنعت سیمان در فهرست ۱۵ معامله مشکوک امروز

رکورد حضور ۶ شرکت از صنعت سیمان در فهرست ۱۵ معامله مشکوک امروز

فهرست ۱۵ معامله مشکوک امروز با رکورد حضور ۶ شرکت از صنعت سیمان و دو شرکت سرمایه گذاری و دو قطعه ساز و ... همراه شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، انتظار سرمایه گذاران به ادامه رکورد شکنی های شاخص در آخرین روز پاییز 98 محقق شد و دماسنج بازار با اضافه کردن3674 واحد دیگر به 353 هزار و 997 واحد رسید و آماده ورود به کانال 354 هزار تایی شد.

همچنین ارزش معاملات نشان از تداوم ورود نقدینگی و میل به خرید سهام دارد و امروز هم با داد و ستد بیش از 4.7 میلیارد سهم ، افزون بر 2.2 هزار میلیارد تومان جابجا شد و بیشترین حجم معاملات سهام نیز به دو بانک صادرات و تجارت با بیش 779 و 737 و ذوب آهن با 172 میلیون تعلق گرفت.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد امروز هم 15 شرکت با داد و ستد 9 تا 3 برابری نسبت به میانگین یک ماهه ، مشمول معاملات مشکوک و متفاوت شده اند که به ترتیب شامل سیمان سفید نی ریز ، سیمان لارستان ، سیمان کرمان ، شیشه همدان، سیمان کردستان، سیمان  صوفیان ، صنایع بهداشتی ساینا ، سرمایه گذاری توسعه آذربایجان ، فنرسازی زر ، محورخودرو، سیمان باقران، صنایع کشاورزی و کود زنجان، گلوکوزان ، گسترش سرمایه گذاری ایرانیان و سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان هستند.

حضور 6 شرکت سیمانی در این فهرست که به نوعی رکورد محسوب می شود به همراه 6 نماد فرابورسی ( سلار ، ساینا، سباقر، زنجان ، وگستر، و سدبیر) از نکات مهم و جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ