کد خبر: ۱۴۱۶۷۰
۰:۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱

عملکرد
طی 3 ،6 و 12 ماهه بررسی شد:

عملکرد "تاپیکو" و 11 شرکت با جهش 5229 درصدی سود زیرمجموعه "فارس"

تاپیکو، سرمایه گذاری صدر تامین و 10 شرکت دیگر، گزارش عملکرد 3، 6 و 12 را منتشر کردند که در این میان، جهش قابل توجه 5229 درصدی سود زیرمجموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به چشم می خورد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تاپیکو، سرمایه گذاری صدر تامین و 10 شرکت دیگر، گزارش عملکرد 3، 6 و 12 ماهه منتهی به آبان و شهریور سال جاری را منتشر کردند که در این میان، جهش قابل توجه 5229 درصدی سود زیرمجموعه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به چشم می خورد.

گزارش عملکرد 3 ماهه سه شرکت

فرآورده های سیمان شرق

"کفرآور" در دوره ۳ ماهه منتهی به آبان به ازای هر سهم ۷ ریال زیان محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۲درصد کاهش زیان داشته که به دلیل افزایش ۹۹ درصدی فروش است. این شرکت در عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی مرداد ۹۹ مبلغ ۱۲۶.۹ میلیون تومان زیان خالص محقق کرده است.

مواد ویژه لیا

"شلیا" در دوره ۳ ماهه منتهی به آبان به ازای هر سهم ۱۸۳ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افت داشته که به دلیل کاهش ۹۳ درصدی سایر درآمدهای غیرعملیاتی است. این شرکت در عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به مرداد ۹۹ مبلغ ۱.۴ میلیارد تومان سود خالص محقق کرده است.

سرمایه گذاری صنعت و معدن

"وصنعت" در دوره ۳ ماهه منتهی به آبان به ازای هر سهم ۲۱۶ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصد افت داشته که به دلیل کاهش ۲ درصدی جمع درآمدهای عملیاتی است. این شرکت در عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به مرداد ۹۹ مبلغ ۹۷ میلیارد تومان سود خالص محقق کرده است.

گزارش عملکرد 6 ماهه چهار شرکت

تاپیکو

"تاپیکو" در دوره ۶ ماهه منتهی به آبان به ازای هر سهم ۴۶ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل  ۱۱۹ درصد رشد داشته که به دلیل افزایش ۶۷ درصدی جمع درآمدهای عملیاتی است. این شرکت در عملکرد ۶ ماهه برای سال مالی منتهی به اردیبهشت ۹۹ مبلغ ۳۷۲.۷ میلیارد تومان سود خالص محقق کرده است.

گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان

"پترول" در دوره ۶ ماهه منتهی به آبان به ازای هر سهم ۳۷۳ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۲۲۹ درصد رشد داشته که به دلیل افزایش ۳۲۷۴ درصدی سود حاصل از فروش سرمایه گذاری ها است. این شرکت در عملکرد ۶ ماهه برای سال مالی منتهی به اردیبهشت ۹۹ مبلغ ۷۴۵.۶ میلیارد تومان سود خالص محقق کرده است.

سرمایه گذاری صدر تامین

"تاصیکو" در دوره ۶ ماهه منتهی به آبان به ازای هر سهم ۶۰ ریال سود محقق کرده در حالی که در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم ۴ ریال زیان محقق کرده بود. این شرکت در عملکرد ۶ ماهه برای سال مالی منتهی به اردیبهشت ۹۹ مبلغ ۱۲۰.۹ میلیارد تومان سود خالص محقق کرده است.

کیسون

"کیسون" در دوره ۶ ماهه منتهی به شهریور به ازای هرسهم ۲۷ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل۵۰ درصد افت داشته که به دلیل کاهش ۸ درصدی درآمدهای عملیاتی و از طرفی افزایش ۱۹درصدی هزینه های مالی است. این شرکت در عملکرد ۶ ماهه برای سال مالی منتهی به اسفند ۹۸ مبلغ ۱۳.۷ میلیارد تومان سود خالص محقق کرده است.

گزارش عملکرد 12 ماهه پنج شرکت

سرمایه گذاری ساختمان ایران

"وساخت" در دوره ۱۲ ماهه منتهی به شهریور به ازای هرسهم ۱۵۹۸ ریال سود محقق کرده در حالی که در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم ۲۸ ریال زیان محقق کرده بود. این شرکت در عملکرد ۱۲ ماهه ۱۷۴.۳ میلیارد تومان سود خالص محقق کرده است.

سرمایه گذاری توسعه و عمران زاگرس

"ثزاگرس" در دوره ۱۲ ماهه منتهی به شهریور به ازای هر سهم ۴۸۲ ریال زیان محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۸۲ درصد افزایش زیان داشته که به دلیل افزایش ۵۹ و ۹۸ درصدی هزینه‌های فروش، اداری و عمومی و هزینه های مالی است. این شرکت در عملکرد ۱۲ ماهه ۳.۱ میلیارد تومان زیان خالص محقق کرده است.

سرمایه گذاری مسکن پردیس

"ثپردیس" در دوره ۱۲ ماهه منتهی به شهریور به ازای هر سهم ۱۲۳ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افت داشته که به دلیل کاهش ۲ درصدی درآمدهای عملیاتی و از طرفی افزایش ۳ درصدی بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی است. این شرکت در عملکرد ۱۲ ماهه ۱۷.۱ میلیارد تومان سود خالص محقق کرده است.

سرمایه گذاری توسعه آذربایجان

"وآذر" در دوره ۱۲ ماهه منتهی به شهریور به ازای هرسهم ۱۰۴ ریال زیان محقق کرده و با لحاظ سرمایه جدید نسبت به مدت مشابه سال قبل در زیان هر سهم ۹۳درصد افزایش داشته ولی زیان خالص افزایش ۲۸۷ درصدی داشته که به دلیل کاهش ۲۹ درصدی جمع درآمدهای عملیاتی است. این شرکت در عملکرد ۱۲ ماهه ۲ میلیارد تومان زیان خالص محقق کرده است.

قند هکمتان

"قهکمت" در دوره ۱۲ ماهه منتهی به شهریور به ازای هر سهم ۱۶۱۲ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۷ درصد رشد داشته که به دلیل کاهش ۲۰ درصدی بهای تمام شده فروش است. این شرکت در عملکرد ۱۲ ماهه ۴۴.۱ میلیارد تومان سود خالص محقق کرده است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ