کد خبر: ۱۴۱۷۰۲
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱

معاملات مشکوک دو قلوی معدنی ، هلدینگ نفتی ، بورس کالا و ۱۱ شرکت دیگر

معاملات مشکوک دو قلوی معدنی ، هلدینگ نفتی ، بورس کالا و ۱۱ شرکت دیگر

دو قلوی معدنی ، هلدینگ نفتی ، بورس کالا ، یک شرکت سرمایه گذاری بزرگ و ۱۰ شرکت دیگر با داد و ستد ۸ تا ۴ برابری نشان از معاملات مشکوک و متفاوت دادند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اولین روز زمستان 98 هم برای اکثر سهامداران رضایت بخش بود و شاخص با تکیه بر شرکت های بزرگ و صادراتی و در ادامه رکوردهای تازه ، قادر به اضافه کردن 2723 واحد شد و به 356 هزار و 720 واحد رسید.

ارزش معاملات سهام شرکت های بورسی هم با داد و ستد بیش از 4.2 میلیارد سهم از 2.26 هزار میلیارد تومان عبور کرد و فرابورس نیز شاهد جابجایی 265 میلیارد تومان شد. در این میان دو بانک تجارت و صادرات با بیش از 475.9 و 237.4 میلیون سهم به همراه ذوب آهن با 237 میلیون سهم ، بیشترین حجم سهام را به خود اختصاص دادند.

براساس این گزارش، در این میان طبق اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا، 15 شرکت با داد و ستد 8 تا 4 برابری نسبت به میانگین یک ماهه ، مشمول معاملات مشکوک و متفاوت شده اند.

گروه امروز شامل شرکت های همکاران سیستم ، فیبر ایران ، سیمان دورود ، بیمه آرمان، داروسازی الحاوی، کف، بورس کالای ایران ، شیشه همدان، گل گهر ، چادرملو ، سرمایه گذاری توسعه ملی، سالمین، پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان، تجارت الکترونیک پارسیان و سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان هستند.

در این فهرست ، دومین روز حضور "سیستم" ، دو قلوی معدنی "کچاد و کگل  به همراه "کالا، پترول ، وتوسم و کرمان" به همراه کاهش تعداد شرکت های نمادهای فرابورس به 4 نماد "آرمان ، دحاوی ، کف و کرمان" جالب توجه است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.


انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ