کد خبر: ۱۴۱۷۸۳
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۳

معاملات مشکوک یک بانک ، چهار شرکت یک صنعت، دو سرمایه گذاری و ۸ شرکت

معاملات مشکوک یک بانک ، چهار شرکت یک صنعت، دو سرمایه گذاری و ۸ شرکت

معاملات مشکوک امروز بازار سهام شامل یک بانک ، چهار شرکت از صنعت شیمیایی، دو سرمایه گذاری و ۸ شرکت دیگر همراه با کاهش نمادهای فرابورسی بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، روند صعودی شاخص بورس در سومین روز زمستان هم ادامه یافت و با افزایش 2893 واحد دیگر ، دماسنج بازار وارد کانال 362 هزار تایی شد که دیروز برای دقایقی فتح اما قادر به حفظ آن نشده بود .

ارزش معاملات هم با داد و ستد بیش از 3.7 میلیارد سهم به بیش از 2.23 هزار میلیارد تومان رسید و بیشترین حجم معاملات به بانک تجارت ، ذوب آهن و بانک صادرات با بیش از 343 ، 186 و 155 میلیون سهم رسید.

در این میان اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد امروز هم 15 شرکت با داد و ستد 9 تا 3 برابری نسبت به میانگین یک ماهه ، مشمول معاملات مشکوک و متفاوت شده اند که شامل قند ثابت خراسان ، سرمایه گذاری بهمن، پتروشیمی دهدشت ، پلی پروپیلن جم ، افست ، شکر شاهرود، دشت مرغاب، بانک خاورمیانه ، نفت پاسارگاد ، آبسال ، پتروشیمی شازند، بین المللی محصولات پارس، سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت ( وصنعت)، سیمان ممتازان کرمان و سنگ آهن گهر زمین هستند.

در این گروه ، حضور بانک خاورمیانه ، چهار شرکت از صنعت شیمیایی و شامل پتروشیمی دهدشت و شازند ، پلی پروپیلن جم و نفت پارساگاد و دو سرمایه گذاری بهمن و صنعت و تجارت به همراه کاهش شرکت های فرابورسی به چهار نماد "دهدشت، شپاس ، سمتاز و کگهر " جالب توجه است.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.


انتهای پیام


 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ