کد خبر: ۱۴۱۸۰۰
۱۰:۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۴

تصمیم جدید ایران خودرو برای پیش فروش اینترنتی محصولات

تصمیم جدید ایران خودرو برای پیش فروش اینترنتی محصولات

ایران خودرو اعلام کرد از این پس متقاضیان خرید اینترنتی محصولات باید اقدام به ایجاد کد کاربری و رمز عبور کنند تا امکان رعایت حقوق مشتریان واقعی، افزایش شانس و تسهیل فرآیند ثبت‌نام فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی اتمام سریع و یکی دو قیقه ایی پیش فروش اینترنتی انواع خودرو و عدم امکان اکثر متقاضیان در ثبت نام، مشکلاتی را ایجاد کرده بودکه ایران خودرو برای حل این چالش اعلام کرد: باتوجه به اهمیت رعایت حقوق مشتریان، کم کردن ضریب تاثیر اینترنت پرسرعت در فرآیند ثبت نام و نیز شناسایی مشتریان واقعی و نهایی و ایجاد شرایط مطلوب تر برای ثبت نام ، اقدام به طراحی سیستم ایجاد پروفایل و دریافت کلمه و رمز عبور و اضافه کردن آن به فرآیند ثبت نام اینترنتی شده است .

با افزوده شدن این مرحله به فرآیند ثبت نام، امکان سوءاستفاده برخی افراد در به کار بردن مشخصات شخصی و کد ملی دیگران در ثبت نام خودرو محدود و مشتریان واقعی فرصت‌های بیشتری برای ثبت نام خواهد داشت.

متقاضیان محصولات ایران خودرو از این پس می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir با دریافت کد کاربری و رمز عبور اختصاصی نسبت به ثبت نام اقدام کنند. کد کاربری برای مراجعات بعدی مشتریان نیز فعال و معتبر خواهد بود.

بنابراین از این پس ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو و ثبت نام ، مستلزم تعریف کد کاربری و رمز عبور است .

فرآیند دریافت کلمه و رمز عبور درحال حاضر در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو فعال است و مشتریان می توانند با ورود به سایت، مراحل ثبت نام را انجام دهند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» رضا | ساعت ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۴
0
0
پاسخ
با سلام
کد کاربر از قبل هم بود . من با داشتن کد کاربر 4 ماهه هنوز نتونستم ثبت نام کنم نه من بلکه هیچ مشتری حقیقی نمیتونه ثبت نام کنه افراد خاصی حالا چجوری نمیدونم با دریافت چند ملیون پول برا دیگران ثبت نام میکنند . چه رانتی دارند معلوم نیست
» کژال حسن آبادی | ساعت ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۵
0
0
پاسخ
باسلام بنده ازسنندج پیغام میفرستم بارها تماس گرفتم بابت ثبت نام یاخرید مستقیم ازنمایندگی استان خودم متاسفانه میگن ماشین اصلا واسه فروش نیست هرجاتماس میگیرم همینه جواب لطفا کم بادروغ مردم وسرکاربگذاریداگه تونستین ماشین برای من ردیف کنیدبهتون اعتمادمیکنم
» بهروز | ساعت ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۵
0
0
پاسخ
سلام ۶ماهه هرکاری میکنینم موفق نمی شم ثبت نام کنم
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ