کد خبر: ۱۴۱۸۳۲
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۶

مردم ۱۴ استان شاهد بارش برف و باران ۵ روزه می شوند/ وضعیت تهران
سازمان هواشناسی :

مردم ۱۴ استان شاهد بارش برف و باران ۵ روزه می شوند/ وضعیت تهران

سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش برف و باران ۵ روزه در ۱۴ استان ایران ، وضعیت چند روز آینده تهران را اعلام کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در نوار غربی کشور بارش تداوم داشته و در برخی نواحی مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی بارش پراکنده و به تدریج در سواحل شمالی ، وزش باد شمالی و بارش باران پیش بینی می‌شود.

در کردستان ،‌ کرمانشاه،‌ شمال ایلام، شرق لرستان،‌چهارمحال و بختیاری، دامنه‌های زاگرس در جنوب اصفهان بارش برف و باران شدت داشته و در شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

از فردا شنبه هم در شرق سواحل خزر، ارتفاعات البرز شرقی، برخی مناطق شمالشرق، دامنه‌های زاگرس در جنوب غرب و شمالغرب بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

یکشنبه و دوشنبه در غرب سواحل دریای خزر و شمال غرب ، بارش پراکنده روی می‌دهد و سایر مناطق آسمان صاف خواهند داشت. سه شنبه نیز در برخی مناطق دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین و البرز بارش‌های خفیف روی می‌دهد.

آسمان تهران امروز نیمه ابری و غبار صبحگاهی و در بعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده همراه با وزش باد و برای شب نیز ابری گاهی بارش باران و وزش باد پیش‌بینی شده است.

فرداد هم تهران ابری گاهی بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش ابر ،‌ یکشنبه ابری تا قسمتی ابری، دوشنبه قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی و سه سنبه صاف تا نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ