کد خبر: ۱۴۱۹۷۵
۰:۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰

هیات مدیره سهم بیمه ای با افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی موافقت کرد

هیات مدیره سهم بیمه ای با افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی موافقت کرد

شرکت بیمه کوثر از موافقت هیات مدیره با پیشنهاد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد و آماده بازگشایی نماد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت بیمه کوثر که با سرمایه 352.7 میلیارد تومانی در بازار دوم فرابورس درج شده از موافقت هیات مدیره با پیشنهاد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد و آماده بازگشایی نماد شد.

براین اساس، "کوثر" پیرو جلسه هیات مدیره اعلام کرد: پیشنهاد افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اجرای ماده 14 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی به منظور رونق تولید و ایجاد اشتغال برای اصلاح ساختار مالی با استفاده از معافیت مالیاتی حکم مقرر در تبصره یک ماده 149 قانون مالیات های مستقیم در جلسه 7 دی ماه تصویب و دستور کار قرار داد.

در این رابطه تعیین مبلغ و درصد افزایش سرمایه پس از اتمام ارزیابی دارایی های ثابت توسط هیأت کارشناسان رسمی دادگستری و تهیه گزارشات توجیهی افزایش سرمایه است که این تصمیم منوط به نتایج حاصل از ارزیابی فوق و حصول کلی شرایط مانند موافقت و تصویب مجمع فوق العاده سهامداران، اخذ مجوزهای لازم از سازمان های ذیربط و انجام تمامی اقدامات قانونی طبق دستور العمل های آن سازمان خواهد بود .

بنابراین گزارش، موسسه توانمندسازی بازنشستگان نیروهای مسلح با 19.7 درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت بیمه حضور دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ