کد خبر: ۱۴۲۰۲۱
۰:۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱

برنامه خروج سرمایه گذاری صبا تامین از

برنامه خروج سرمایه گذاری صبا تامین از "ملت" با عرضه بلوک ۱۵.۳ درصدی

سرمایه گذاری صبا تامین ، شرایط و زمان عرضه بلوک ۱۵.۳ درصدی سهام بیمه ملت را اعلام کرد تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری خارج شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرمایه گذاری صبا تامین در نظر دارد بلوک ۱۵.۳ درصدی سهام بیمه ملت را بطور یکجا و نقد یا نقد و شرایطی روانه میز فروش بورس تهران کند تا در صورت انجام از ترکیب سهامداری خارج شود.

به این ترتیب، مقرر شده ۴۳۸ میلیون و ۷۶۸ هزار و ۸۲۴ سهم در نماد "ملت" روز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه از طریق کارگزاری صبا تامین عرضه می شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم ۸۴۰ تومان و قیمت پایه کل ۳۶۸.۵ میلیارد تومان تعیین شده است.

خریدار در صورت تمایل به خرید نقدی موظف است کل مبلغ مورد معامله را وفق مقررات و قوانین بورس تهران ظرف مدت ۲ روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده مزایده پرداخت کند. همچنین در صورت انجام معامله بصورت شرایطی، قطعیت معامله حداکثر ظرف مدت ۱۴ روز کاری پس از انجام معامله مشروط به پرداخت ثمن نقدی معامله( ۱۰ درصد ارزش معامله) و الباقی ۹۰ درصد ارزش معاملاتی یک فقره چک به تاریخ ۱۵ روز کاری پس از انجام معامله و ارائه سند تسویه خارج از پایاپای، تکمیل و امضای قرارداد فروش و وکالت نامه خواهد بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ