کد خبر: ۱۴۲۰۵۱
۰:۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲

بزرگترین شرکت فرابورس اولین عرضه کننده پلی پروپیلن بورس کالا
شنبه آینده رخ می دهد:

بزرگترین شرکت فرابورس اولین عرضه کننده پلی پروپیلن بورس کالا

بزرگترین شرکت فرابورس از لحاظ ارزش روز بازار ، شنبه آینده اولین عرضه صادراتی پلیمر سال جاری بورس کالا را رقم می زند که شامل ۲۲۰ تن پلی پروپیلن شیمیایی با قیمت پایه ۴۲۲۰.۵ درهم است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پتروشیمی مارون که با ارزش روز بیش از ۱.۲۳ هزار میلیارد تومانی ، بزرگترین شرکت فرابورس از لحاظ ارزش روز بازار بشمار می رود ، شنبه آینده اولین عرضه صادراتی پلیمر سال جاری بورس کالا را رقم می زند که شامل ۲۲۰ تن پلی پروپیلن شیمیایی MR۰  است.

این محموله برای تحویل در ۸ بهمن ماه سال جاری بوده که با قیمت پایه ۴۲۲۰.۵ درهم و به صورت عمده و اعتباری از طریق کارگزاری خبرگان سهام در رینگ صادراتی بورس کالا عرضه خواهد شد و صرفا مختص صادرات و با مقصد آزاد است .

واریز معادل ریالی ۵ درصد ارزش سفارش برمبنای قیمت پایه اعلامی به عنوان پیش پرداخت در هنگام ثبت سفارش از سوی متقاضیان خرید ضروری بوده و مبنای تسعیر ارز، متوسط نرخ خرید و فروش درهم امارات، حواله مندرج در سامانه نظارت بر ارز بانک مرکزی (سنا) در روز قبل عرضه است و تایید پرداخت جهت تایید تسویه اعتباری ۱۰ روزکاری پس از ارایه مستندات واریز صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ