کد خبر: ۱۴۲۱۴۱
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵

سه شرکت درباره تسویه وام ،دریافت مجوز جدید و نتیجه دعوی توضیح دادند

سه شرکت درباره تسویه وام ،دریافت مجوز جدید و نتیجه دعوی توضیح دادند

سه شرکت بورسی و فرابورسی درباره تسویه تسهیلات، اخذ مجوز پرداختیاری شرکت فرعی از بانک مرکزی و نتیجه نهایی دعوی توضیح دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سه شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران، آتیه داده پرداز و جوشکاب یزد به ترتیب درباره تسویه تسهیلات، اخذ مجوز پرداختیاری شرکت فرعی از بانک مرکزی و نتیجه نهایی دعوی له شرکت توضیح دادند که "وساخت" برای مدت دو روز کاری متوقف، "اپرداز" با افت 6.7 درصدی قیمت و "بکاب" آماده بازگشایی نماد شد.

براین اساس، "وساخت" اعلام کرد: کلیه وام دریافتی از بانک اقتصاد نوین و شرکت های گروه جمعاً به مبلغ ۵۲۳ میلیاردتومان تسویه و تمامی تضامین نزد بانک اقتصاد نوین عودت شده است. همچنین با توجه به تصویری مطالبات بانک کارآفرین کلیه‌ تضامین نیز به شرکت عودت شده است.

همچنین "اپرداز" اعلام کرد: نظر به اینکه شرکت شبکه همراه آتی پی از شرکت‌های تابعه موفق به اخذ مجوز پرداختیاری از بانک مرکزی شده لذا اهم فعالیت های عملیاتی متاثر از این مجوز به شرح موارد ذیل است:

۱. پرداخت مبتنی بر کارت( پرداخت در محل)

۲. پرداخت بدون حضور کارت( پرداخت آنلاین ،درون برنامه‌ای و در محل)

۳. کیف پول( پرداخت آنلاین، درون برنامه ای و در محل)

دراین میان، "بکاب" درخصوص نتیجه شکایت علیه فروشنده بابت عدم تحویل مس خریداری شده، اعلام کرد: پرونده مفتوح شرکت علیه جعفرعلی رهنما از سال ۹۱ بابت عدم تحویل مس خریداری شده با توجه به پرداخت مبلغ ۱۵۵ میلیون تومان در سال ۹۶ شرکت موفق به شناسایی و توقیف یک باب مغازه واقع در خیابان سعدی از نام برده شد و در آبان ۹۷ ملک مذکور در اختیار این شرکت قرار گرفت و در بهمن ماه معترض شخص ثالثی به عنوان اینکه ملک مذکور در سال‌های قبل از طریق مبایعه نامه به وی واگذار شده به شرکت مراجعه کردند.

نهایتاً شرکت به علت ناکافی دانستن ادله به روند قانونی تصرف ملک ادامه و در تیرماه ۹۸ انتقال قطعی سند به نام این شرکت انجام شد. در پی این اقدام شاکی با ارائه اسناد و مدارک قانونی خواستار انتقال ملک شد که شرکت با مشورت وکلا و مشاورین حقوقی و صرفه و صلاح سهامداران به این نتیجه رسید ادامه روند قانونی توسط معترض ثالث منجر به انتقال کامل و قانونی ملک به وی می شود لذا در این مقطع توافق به نفع شرکت است و نسبت به توافق و انتقال مالکیت ملک با نظر هیات مدیره اقدام کردند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ