کد خبر: ۱۴۲۲۱۱
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷

توضیح زیرمجموعه گروه مالی ملت و ۳ شرکت منجر به توقف نماد و صف فروش شد

توضیح زیرمجموعه گروه مالی ملت و ۳ شرکت منجر به توقف نماد و صف فروش شد

زیرمجموعه گروه مالی ملت و سه شرکت دیگر درباره نوسان قیمت سهام، برگزاری مناقصه، نتایج شرکت در مناقصه و تغییرات با اهمیت در عملکرد شرکت های تحت کنترل توضیح دادند و با توقف نماد و صف فروش روبرو شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، چهار شرکت واسپاری ملت، نیروگاه زاگرس کوثر ، ماشین سازی اراک و سرمایه گذاری توسعه و عمران کرمان به ترتیب درباره نوسان قیمت سهام، برگزاری مناقصه، نتایج شرکت در مناقصه و تغییرات با اهمیت در عملکرد شرکت های تحت کنترل توضیح دادند که "ولملت و بزاگرس" با افت 4.9 درصدی قیمت و صف فروش و "فاراک و کرمان" با توقف نماد روبرو شدند.

بر این اساس، "ولملت" اعلام کرد: از تاریخ گزارشگری قبلی( صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳، ۶، ۹ و ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۹۷) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی و عملکرد شرکت رخ نداده است. بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب طبق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

همچنین "بزاگرس" در نظر دارد مهندسی، خرید، تأمین تجهیزات، ساخت و نصب و راه اندازی به همراه آموزش دو دستگاه سیستم خنک کن هوای ورودی توربین های گازی V94.2-5 از نوع مدیا، مورد نیاز واقع در کرمانشاه را از طریق فراخوان عمومی به مناقصه بگذارد.

متقاضیان با مدارک نامه نمایندگی از شرکت، کارت شناسایی معتبر و رسید پرداخت 300 هزار تومان به حساب پس انداز شماره 0222013957006 نزد بانک ملی شعبه ایثار تهران به کد شعبه 179 بنام شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر بابت خرید اسناد مناقصه و ارائه تضمین شرکت در مناقصه به مبلغ 500 هزار تومان بصورت ضمانت نامه بانکی و یا اصل فیش واریز نقدی مبلغ تضمین شرکت در مناقصه به حساب سپرده شماره ۰۲۲۲۰۱۳۹۵۷۰۰۶ نزد بانک ملی شعبه ایثار تهران بنام شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر باید از 17 تا 21 دی به آدرس خیابان پاکستان، نبش بن بست شهید حافظی، پلاک 12، شرکت تولید و مدیریت نیروگاه زاگرس کوثر مراجعه کنند.

رعایت سایر شرایط شامل دارا بودن حداقل پایه ۵ در رشته نیرو یا تاسیسات از معاونت برنامه ریزی و نظارت ریاست جمهوری و یا تایید صلاحیت از شرکت توانیر درخصوص سیستم های خنک کن هوای ورودی به کمپرسور توربین های گازی ، مهلت تسلیم پیشنهادات تا ساعت 14 روز سه شنبه یک بهمن ماه به آدرس مناقصه گزار ، عدم ترتیب اثر به پیشنهادات فاقد سپرده، مشروط، مخدوش و تحویل اسناد پس از انقضای مدت الزامی است.

در این میان، "فاراک" از برنده شدن در مناقصه پیمانکاری تکمیل طرح و ساخت پل بزرگ دریاچه سد گلورد پس از ابلاغیه ۱۶ دی ماه شرکت سهامی آب منطقه‌ای مازندران با مبلغ پیشنهادی ۵۹.۸ میلیارد تومان خبر داد که مدت اجرای پروژه ۱۸ ماه بوده و ارائه تضامین مربوطه و ابلاغ قرارداد و تحویل زمین با فعالیت پروژه مذکور آغاز می‌شود.

"کرمان" نیز ساختمان امام جمعه واقع در شهر کرمان را به مبلغ ۲۹ میلیارد تومان با بهای تمام شده ۵.۵ میلیارد تومان و سود حاصل از فروش ۲۳.۵ میلیارد تومان به فروش رسانده که متعلق به شرکت فرعی و ۱۰۰ درصدی ساختمانی برج هزار کرمان است.

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ