کد خبر: ۱۴۲۳۰۴
۲۰:۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به فضاسازی‌ها درباره سقوط هواپیمای اوکراینی

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به فضاسازی‌ها درباره سقوط هواپیمای اوکراینی

سخنگوی وزارت خارجه گفت: ایران تحقیقات درباره علت سقوط هواپیمای اوکراینی را طبق استانداردهای بین المللی و ضوابط ایکائو آغاز و از اوکراین و شرکت بوئینگ برای مشارکت در تحقیقات دعوت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از مشرق، عباس موسوی در واکنش به فضاسازی های مشکوکی که در خصوص سقوط هواپیمای اوکراینی توسط منابع غربی ایجاد شده، گفت: ایران تحقیقات در خصوص علت سقوط این هواپیما را طبق استانداردهای بین المللی و ضوابط ایکائو آغاز کرده و از اوکراین به عنوان صاحب هواپیما و شرکت بوئینگ به عنوان سازنده هواپیما برای مشارکت در تحقیقات دعوت به عمل آورده است.

وی افزود: ایران از حضور کارشناسان کشورهایی که اتباع آنها در این سانحه دلخراش جان خود را از دست داده اند استقبال کرده و از نخست وزیر کانادا و هر دولتی که اطلاعاتی در این خصوص دارد درخواست می کند این اطلاعات را در اختیار کمیته بررسی سانحه مزبور در ایران قرار دهد.

بنابراین گزارش، صبح چهارشنبه ۱۸ دی ماه در پی سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ متعلق به خطوط هوایی اوکراین که از تهران عازم کی یف بود ۱۷۶ سرنشین آن شامل مسافران و خدمه پرواز جان باختند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ