کد خبر: ۱۴۲۳۶۶
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۱

بارش برف و باران چند روزه در برخی استان‌ها / تهرانی ها منتظر باران نباشند
سازمان هواشناسی اعلام کرد :

بارش برف و باران چند روزه در برخی استان‌ها / تهرانی ها منتظر باران نباشند

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد بارش برف و باران از امروز تا چهارشنبه در برخی استان‌ها ادامه دار باشد اما تهرانی منتظر باران نباشند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی از ادامه بارش برف و باران طی امروز تا چهارشنبه در برخی استان‌ها خبر داد و اعلام کرد: شدت بارش در خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان،‌شرق هرمزگان، تنگه هرمز و دریای عمان است.

با فعالیت سامانه بارشی طی 24 ساعت آینده در استان‌های واقع در نیمه شرقی، جنوب،‌ نواحی مرکزی و سواحل دریای خزر بارش باران در مناطق سردسیر و مرتفع برف و در مناطق جنوبی رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود. همچنین در نیمه شرقی و نواحی جنوبی نیز وزش باد شدید روی می‌دهد. 

فردا در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و برخی مناطق خلیج‌فارس و دریای عمان این وضعیت با شدت کمتری ادامه می‌یابد. همچنین دمای کمینه 8 تا 12 درجه سانتیگراد در نیمه شرقی کاهش می‌یابد که افزایش شدید مصرف شبانه حامل‌های انرژی و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی جنوب شرق را در پی دارد.

طی دو روز آینده خلیج‌فارس، تنگه هرمز ،دریای عمان و دریای خزر مواج خواهد بود. دوشنبه شمال غرب و استان‌های کردستان و کرمانشاه بارش برف و سواحل دریای خزر بارش‌های پراکنده دارند. سه شنبه برای برخی مناطق هرمزگان، فارس و اصفهان بارش باران و چهارشنبه برای برخی مناطق هرمزگان بارش پراکنده پیش بینی شده است.

آسمان تهران امروز نیمه ابری، فردا آفتابی و دوشنبه نیمه ابری پیش بینی شده است. روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه نیز جو پایداری بر آسمان حاکم است و خبری از بارندگی نیست.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ