کد خبر: ۱۴۲۴۳۹
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳

شرکت فرابورسی واد عرضه بازی های دیجیتال بازارهای عربی شد

شرکت فرابورسی واد عرضه بازی های دیجیتال بازارهای عربی شد

تفاهم‌نامه جدید همکاری میان دو شرکت مبین‌وان کیش و تاد به منظور حمایت و تولید صنعت و بازی های دیجیتال در بازارهای عربی منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تفاهم‌نامه جدید همکاری میان دو شرکت مبین‌وان کیش و تاد به منظور حمایت و تولید صنعت و بازی های دیجیتال منعقد شد.

حمید نصیری مدیر عملکرد حوزه بین‌الملل با اشاره به شناسایی مجموعه محصولات دارای ظرفیت صادرات گفت: بازی پسرخوانده اولین موردی بود که روی آن تمرکز شد. اگرچه امروز قدری از برنامه‌ریزی‌ها عقب‌تر هستیم اما تجربیات جدیدی کسب کردیم. با تنظیم قرارداد مشارکتی با کشورهای عربی و آفریقای‌جنوبی، امید می رود این فعالیت‌ها نتایج خوبی برای مبین‌وان داشته باشد.

علی نادعلی ‌مدیرعامل شرکت تاد گفت: از آنجا که فضای اپلیکیشن سیبچه فضای پرریسکی است که اپل هر چند وقت یک بار جلوی کار آن را می‌گیرد این گروه تلاش دارد راه‌حل‌های موردنظر را همیشه در این زمینه ارائه کند. بازی فروت کرفت اولین بازی است که فضای گیم ایران را باز کرده است. در همکاری پیش رو با مبین‌وان هم نگاه بر این است که از فضای امن خارج شده و درآمد زایی داشته باشیم.

صابر امامی مدیرعامل مبین‌ وان کیش نیز گفت: "اوان" از سال گذشته ورای موضوعات فضای کسب‌وکار داخل با نگاه جدید در حوزه بین‌الملل کار را دنبال کرد. دو نگاه بازار جهانی و نیروی متخصص در کنار هم مسیری را مهیا می‌کند که از بازار دست نخورده جهانی استفاده کنیم. صنعت دیجیتال شاید کمتر مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و امی می رود تفاهم‌نامه فوق سرمنشأ سرمایه‌گذاری‌های آینده شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ