کد خبر: ۱۴۲۴۸۶
۱۲:۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴

فاز دوم پتروشیمی فرابورسی افتتاح شد / تولید سالانه ۱۳۱ هزار تن یک محصول
با حضور معاون روحانی و معاون وزیر نفت :

فاز دوم پتروشیمی فرابورسی افتتاح شد / تولید سالانه ۱۳۱ هزار تن یک محصول

فاز دوم پتروشیمی تخت جمشید با حضور معاون اطلاعات فناوری رئیس جمهور و معاون وزیر نفت و با ظرفیت تولید سالانه ۱۳۱ هزار تن یک محصول افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پتروشیمی تخت جمشید که با سرمایه 450 میلیارد تومانی در بازار پایه زرد فرابورس حضور دارد و امروز با صف خرید همراه شده ، فاز دوم را با حضور سورنا ستاری معاون اطلاعات فناوری رئیس جمهور معاون وزیر نفت افتتاح کرد .

براساس این گزارش، با راه اندازی این مرحله "شجم" از نظر محصولات تولیدی به قطب الاستومری تبدیل شده و با تولیدات متنوع و با ظرفیت 131 هزار تن در سال علاوه بر تامین نیازمندی های صنایع مختلف در بخش تایر سازی ، چسب و رزین ، تولید قطعات صنعتی ، خودرو و پزشکی ارز آوری قابل توجهی را به همراه دارد.

این شرکت اولین شرکت پتروشیمی با دانش High Tech بوده که به صورت 100 درصد بومی ، طراحی و ساخته شده و دانش فنی پیشرفته ایی دارد.

محصولات پلیمری ،شیمیایی، الاستومرها، پلاستیک ها، لاستیک خودرو، درزبندی و عایق، ضربه گیر، لرزه گیر، شلنگ و واشر، بسته بندی، چرم مصنوعی و کانوایر از تولیدات پتروشیمی تخت جمشید بشمار می رود.

عایق الاستومری در دو نوع لوله ای و رولی ، دارای کاربردهای صنعتی و عمرانی که نیاز به استفاده از مواد عایق دارند مناسب بوده و در عایق کاری تهویه مطبوع، تبرید، گرمایش، لوله کشی، مخازن، اتصالات و کانال های هوا مورد استفاده قرار می گیرند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ