کد خبر: ۱۴۳۱۸
۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۵/۷

یک شرکت بورسی درباره قرارداد ساخت ۴۷۶ واحد توضیح داد

یک شرکت بورسی درباره قرارداد ساخت ۴۷۶ واحد توضیح داد

یک شرکت بورسی فعال در صنعت ساختمان درباره انعقاد قرارداد مشارکت ساخت ۴۷۶ واحد با بنیاد مسکن توضیح داد اما اعلام کرد این قرارداد ۳۸.۵ میلیارد تومانی تاثیری بر درآمد سال مالی شهریور ۹۴ ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق که با سرمایه 90 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد، درباره انعقاد یک قرارداد 38.5 میلیارد تومانی توضیح داد.

مهدی ذاکرالحسنی که شهریور سال گذشته گفته بود هتل پروژه امید مجددا" عرضه و برآورد فروش آن در سال مالی ۹۴ لحاظ خواهد شد، با ارسال نامه ایی به سازمان بورس در مورد قرارداد مشارکت پروژه مسکونی و تجاری نسیم با بنیاد مسکن خراسان رضوی اعلام کرد: متراژ کل زیر بنا 60.262 متر مربع ( شامل 59.938 متر مسکونی در 476 واحد و 324 متر تجاری در 8 واحد ) است. از برآورد بیش از 35.8 میلیارد تومانی ، بیش از 16.7 میلیارد تومان به عهده "ثشرق بوده و سهم الشرکه سرمایه گذاری مسکن شمال شرق هم 46.6 درصد از کل مشارکت است.

به گفته وی اجرای این قرارداد هیچ تاثیری در سود و زیان سال مالی منتهی به 31 شهریور 94 ندارد.

بر اساس این گزارش، این شرکت با کشف قیمت 195 تومانی هر سهم در 23 مهر 90 وارد فرابورس شده بود و در پی ارتقاء شرایط و رعایت استانداردهای بورس، از اردیبهشت سال گذشته به بازار دوم معاملات بورس منتقل شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ