کد خبر: ۱۴۳۵۲۶
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵

"ذوب" درباره قرارداد مهم با مترو و شرکت حمل و نقلی توضیح داد

شرکت ذوب آهن درباره امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان قطار شهری اصفهان و شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل توضیح داد و با رشد اندک قیمت روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت ذوب آهن که با سرمایه 6.15 هزار میلیارد تومانی در بازار دوم فرابورس درج شده درباره امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان قطار شهری اصفهان و شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل توضیح داد و با رشد اندک قیمت روبرو شد.

براین اساس، "ذوب" اعلام کرد: در راستای اهداف عالیه وزارت کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در زمینه توسعه حمل و نقل ریلی درون شهری و حومه، حمایت از صنایع داخلی و استفاده حداکثری از توانمندی های بومی از یک سو و ایجاد ظرفیت و توانمندی تولید ریل در شرکت ذوب آهن با توجه به فرایند ارزشمند طی شده در سال های اخیر از سوی دیگر به منظور دستیابی به تعامل و همکاری نزدیک و متقابل و در راس آن توسعه و حمایت از تولید ملی ریل مورد نیاز خطوط مترو کلانشهر ها، این تفاهم نامه مابین سازمان قطار شهری اصفهان به نمایندگی محمدرضا بنکدار هاشمی و ذوب آهن به نمایندگی منصور یزدی زاده مدیرعامل شرکت به شرح ذیل منعقد می شود.

ماده ۱) موضوع تفاهم نامه:

تولید و تامین ریل مورد نیاز سازمان قطار شهری اصفهان توسط ذوب آهن

ماده ۲) تعهدات:

- استخراج و برآورد اطلاعات مربوط به ریل مورد نیاز توسط سازمان

- اعلام مقدار ریل مورد نیاز توسط سازمان به شرکت

- انعقاد و مبادله قرارداد با سازمان توسط شرکت

نکته: تعهدات مالی تنها به تبع امضای قرارداد ایجاد خواهد شد و تبادل تفاهم نامه تعهد مالی برای طرفین ایجاد نخواهد شد.

ماده ۳) مدت تفاهم نامه:

مدت تفاهم نامه از زمان امضا سه سال تعیین می‌شود که با اعلام قبلی یکی از طرفین قابل فسخ بوده و در صورت رضایت طرفین قابل تمدید است. ضمناً قراردادهای همکاری که در چارچوب این تفاهمنامه به امضا برسند پس از پایان اعتبار تفاهمنامه و تا خاتمه قرارداد معتبر است.

ماده ۴) سایر موارد: امضای این تفاهم نامه هیچگونه تعهد مالی را برای سازمان و شرکت ایجاد نکرده و کلیه نیازهای ریلی بصورت موردی بررسی و توافق می شود.

امضای موافقت نامه با ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل

در راستای اهداف عالیه وزارت راه و شهرسازی در زمینه توسعه حمل و نقل ریلی، حمایت از صنایع داخلی و استفاده حداکثری از توانمندی های بومی از یک سو و ایجاد ظرفیت و توانمندی تولید ریل در ذوب آهن با توجه به فرایند ارزشمند طی شده در سال‌های اخیر از سوی دیگر به منظور تصویب به تعامل و همکاری نزدیک متقابل و در راس آن توسعه و حمایت از تولید ملی ریل مورد نیاز خطوط ریلی، این موافقتنامه بین شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل به نمایندگی عباس خطیبی معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه ها و شرکت ذوب آهن به نمایندگی منصور یزدی زاده مدیرعامل به شرح ذیل منعقد می شود.

ماده ۱) موضوع موافقت نامه:

تولید و فروش ۱۳۵۰۰ تومان ریل ۶۰E۱ با گریدR ۲۶۰ برای محور میانه_ اردبیل توسط شرکت ذوب آهن

ماده ۲) تعهدات:

تعهدات مالی تنها پس از امضای قرارداد ایجاد خواهد شد و تبادل موافقت نامه، تعهد مالی برای طرفین ایجاد نخواهد کرد.

ماده ۳) مدت موافقت نامه:

مدت موافقت نامه از زمان امضای قرارداد یک سال شمسی تعیین می شود و قراردادی که در چارچوب این موافقتنامه به امضا برسد پس از پایان اعتبار موافقتنامه در خاتمه ضمن قرارداد معتبر است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ