کد خبر: ۱۴۳۶۲۰
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

بارش برف و باران در محورهای ۱۵ استان تا چهارشنبه ادامه دارد

بارش برف و باران در محورهای ۱۵ استان تا چهارشنبه ادامه دارد

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور از ادامه بارش برف و باران در محورهای ۱۵ استان کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرهنگ نادر رحمانی در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی اعلام کرد: بارش پرحجم برف در محورهای مواصلاتی استان‌های تهران، اردبیل، قزوین، زنجان، البرز، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی تا پایان وقت امروز ادامه دارد. لذا رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز باشند.

از آخر وقت امشب و از ساعات ابتدایی فردا ،بارش برف برای خراسان رضوی، شمالی و خراسان جنوبی و به ویژه ارتفاعات پیش بینی می شود. بنابراین برای رانندگانی که قصد تردد در این مناطق و استان‌های شرقی را دارند باید تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.

در برخی محورهای استان‌های گیلان، اصفهان، کردستان، همدان و سمنان نیز بارش برف جریان دارد. همچنین در اکثر محورهای گیلان، مازندران، کهگیلویه و بویراحمد و کرمانشاه نیز باران می‌بارد.

در اکثر محورهای استان مرکزی، لرستان، همدان، اصفهان، خراسان رضوی و ارتفاعات فیروزکوه  مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

بارش‌ها تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت لذا رانندگان قبل از سفر  حتما از سالم بودن بخاری خودرو و برف پاک کن اطمینان حاصل کرده و تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ