کد خبر: ۱۴۳۶۴۰
۱۷:۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹

قیمت خودرو در دو ماه پایانی سال به چند دلیل کاهش می یابد
رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو:

قیمت خودرو در دو ماه پایانی سال به چند دلیل کاهش می یابد

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو پیش بینی کرد با توجه به افزایش سه برابری تولید خودرو و در صورت نبود نوسانی خاص، قیمت خودروها در دو ماه پایانی سال کاهش یابد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سعید موتمنی در رابطه با دلایل افزایش قیمت خودرو به خبر آنلاین گفت: اخیرا شرایطی خاص برای اقتصاد به وجود آمد و سبب بروز نوسانات دلار ، تلاطم بازار و واکنش بازارهای دیگر از جمله بازار خودرو شد. به همین دلیل صاحبان خودروها دیگر حاضر به فروش با قیمت های پیش از نوسان نیستند .

وی افزود: در این شرایط بازار خودرو در رکود بوده و خریداران نیز ترجیح می‌دهند ریسک بیشتری نکرده و منتظر قیمت های بهتر در روزهای آینده باشند. بنابراین وضعیت بازار خودرو فعلا نامساعد بوده و افزایش قیمت موجب کاهش مبادلات شده است.

موتمنی ادامه داد: با توجه به اعلام وزیر صنعت، تولید خودرو در یکسال گذشته سه برابر بیشتر شده و انتظار می رود در صورت نبود نوسانی خاص، بازار خودرو در دو ماه آخر سال با افزایش عرضه محصولات، دوره آرامی را سپری کرده و به تدریج آرام تر و احتمالا ارزان‌تر شود.در این میان حفظ ثبات ارز بسیار مهم بوده و امید است وعده رئیس بانک مرکزی محقق و بازار خودرو با آرامش سال جاری را به پایان برساند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ