کد خبر: ۱۴۳۶۴۵
۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰

عرضه اولیه ۴ شرکت در بهمن ماه ؛ هر هفته یک شرکت به شرط نبود نکته ایی خاص
معاون بازار شرکت فرابورس به بورس پرس اعلام کرد:

عرضه اولیه ۴ شرکت در بهمن ماه ؛ هر هفته یک شرکت به شرط نبود نکته ایی خاص

معاون بازار شرکت فرابورس گفت: اگر نکته خاصی در ۴ شرکت ذوب روی اصفهان، مهر آیندگان، کلر پارس و لاستیک یزذ نباشد، طی بهمن ماه هر هفته یکی از این شرکت ها عرضه اولیه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، افسانه اروجی در پاسخ به این سئوال که با توجه به انتشار اطلاعات جدید از سوی شرکت ها و همچنین رونق بازار سهام چه برنامه ایی برای به ورود شرکت های جدید به فرابورس مدنظر است به بورس پرس گفت : فرابورس همواره آماده پاسخ گویی به نیازهای بازار بوده اما باید شرکت ها و سهامداران هم با تکمیل اطلاعات و رفع ابهامات ، زمینه حضور در بازار سهام را فراهم کنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس در حالی پیگیری ورود شرکت های جدید به تابلو همواره ادامه داشته که با توجه به ارایه اطلاعات میاندوره ایی چهار شرکت ذوب روی اصفهان ( با سرمایه 60 میلیارد تومانی ) ، مهر آیندگان (1000 میلیارد تومانی ) ، کلر پارس ( با سرمایه ۳۲.۷ میلیارد تومانی) و لاسیتک یزد ( با سرمایه 51 میلیارد تومانی ) ، آماده عرضه اولیه هستند.

اروجی ادامه داد: بنابراین اگر نکاتی خاصی در مورد اطلاعات و صورت های مالی این شرکت ها نباشد در نظر است طی بهمن ماه هر هفته یکی از این چهار شرکت عرضه اولیه شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ