کد خبر: ۱۴۳۶۴۸
۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰

رئیس سازمان بورس اصول پایه سرمایه‌گذاری را اعلام کرد / زیان هیجان زدگان

رئیس سازمان بورس اصول پایه سرمایه‌گذاری را اعلام کرد / زیان هیجان زدگان

رئیس سازمان بورس با اعلام اصول پایه و توصیه های به سهامداران گفت: کسانی که بعد از ترور سردار سلیمانی در فضایی هیجان زده اقدام به فروش سهام کردند ، زیان دیدند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شاپور محمدی با بیان اینکه مردم باید در شرایط کنونی بازار سرمایه به خصوص بعد از هیجاناتی که در هفته‌های گذشته بر بازار حاکم شده بود، حتماً تلاش کنند در پوشش صندوق‌های سرمایه‌گذاری وارد بازار سرمایه شوند به مهر گفت: سازمان بورس به عنوان نهاد حاکمیتی بازار سرمایه همواره به مردم توصیه کرده تا بصورت غیرمستقیم وارد بازار شده و سرمایه‌گذاری کنند.

وی افزود: دومین نکته آن است که حتماً باید سرمایه‌گذاران آموزش‌های لازم را دیده و تلاش کنند با آموزش کافی وارد بازار معاملات سهم شوند. حتماً در سهم‌ ها و دارایی‌های متنوع و متعدد سرمایه‌گذاری کرده و روی یک سهام خاص ورود نکرده و تمام سرمایه‌ها را آنجا صرف نکنند بلکه سبد سهام در اختیار داشته باشند تا ریسک را توزیع کند.

این مقام مسئول با اشاره به رشد چشمگیر شاخص بورس طی روزهای گذشته و زیان کسانی که بعد از ترور سردار سلیمانی در فضایی هیجان زده اقدام به فروش سهام کردند، گفت: مردم در نوسانات بازار سرمایه از شایعات پرهیز و افق سرمایه گذاری مناسبی را نیز انتخاب کنند. این تأکیدی است که همواره سازمان بورس به سهامداران داشته است.

محمدی ادامه داد: این موارد اصول پایه بازار سرمایه هستند که باید سهامداران از آنها تبعیت کنند و حداقل قواعدی است که یک سرمایه‌گذاری مطمئن در بازار سرمایه را رقم می‌زند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ