کد خبر: ۱۴۳۷۳۸
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲

بانک پاسارگاد فروشنده بلوکی سهام چهار شرکت بورسی و فرابورسی شد

بانک پاسارگاد فروشنده بلوکی سهام چهار شرکت بورسی و فرابورسی شد

بانک پاسارگاد از عرضه سهام چهار شرکت بورسی و فرابورسی بیمه پاسارگاد، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات ، مپنا و ارزش آفرینان پاسارگاد از طریق مزایده خبر داد و آماده بازگشایی نماد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک پاسارگاد که با سرمایه 5.04 هزار میلیارد تومانی در بازار اول بورس حاضر است از عرضه سهام چهار شرکت بورسی و فرابورسی بیمه پاسارگاد، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات ،مپنا و ارزش آفرینان پاسارگاد از طریق مزایده خبر داد و آماده بازگشایی نماد شد.

بر این اساس، "وپاسار" اعلام کرد: در نظر دارد در راستای اجرای مفاد 16 و 17 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی و به منظور کاهش سرمایه گذاری های غیر بانکی نسبت به عرضه سهام شرکت های بیمه پاسارگاد، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات ،مپنا و ارزش آفرینان پاسارگاد اقدام کند.

فروش سهام سه شرکت بیمه پاسارگاد، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و مپنا از طریق بورس و فرابورس و گروه ارزش آفرینان پاسارگاد بصورت درج آگهی در روزنامه اطلاعات و نقد و اقساط و ارائه قیمت پیشنهادی به انجام می رسد. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر تا 5 اسفند ماه به آدرس تهران، خیابان ولیعصر، خیابان میرداماد، قبل از پل آفریقا، ساختمان مرکزی بانک پاسارگاد شماره 430 و یا تلفن 82891281 و 82891305 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ