کد خبر: ۱۴۳۷۴۱
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲

پیش بینی سازمان هواشناسی از وضعیت چهار روز آینده اکثر مناطق ایران

پیش بینی سازمان هواشناسی از وضعیت چهار روز آینده اکثر مناطق ایران

سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی جدید از جمعه، وضعیت چهار روز آینده اکثر مناطق ایران از جمله تهران را همراه با بارش برف و باران پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد امروز برای اکثر مناطق نیمه غربی به‌ جز شمال غرب ، بارش برف و باران و برای سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، خراسان رضوی و جنوب کرمان بارش پراکنده و برخی مناطق جنوب، جنوب غرب و استان هرمزگان رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی‌ می شود .

فردا شدت بارش‌ها از سمت غرب کاسته شده و به‌تدریج نیمه شرقی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و اوایل جمعه از نوار شرقی کشور خارج خواهد شد.

همچنین پنچ نشبه اکثر مناطق ایران ، آسمانی ابری گاهی همراه با بارش خواهند داشت که بارش در شرق و جنوب از شدت بیشتری برخوردار است اما از جمعه با ورود سامانه بارشی دیگری از شمال غرب کشور بارش در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی آغاز خواهد شد.

شنبه هم بارش‌ها برای نوار غربی و شمالی ادامه خواهد شد و افت محسوس دما در نیمه شمالی کشور روی می‌دهد. یکشنبه بارش‌ها برای برخی مناطق شرقی و جنوب کشور پیش‌بینی‌شده است.

برای تهران هم امروز احتمال بارش برف و باران 25 درصدی و 56 درصدی برای شب،‌ فردا آفتابی تا قسمتی ابری با وزش باد 9 تا 15 کیلومتری در جهت غرب،جنوبی غربی و احتمال بارش 40 درصدی و روز جمعه آفتابی تا قسمتی ابری و بدون پدیده جوی پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ