کد خبر: ۱۴۳۷۵۷
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۴

سازمان هواشناسی وضعیت روزهای آینده چند استان و تهران را پیش بینی کرد

سازمان هواشناسی وضعیت روزهای آینده چند استان و تهران را پیش بینی کرد

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد بارش‌ برف و باران و کولاک برف و بهمن در برخی استان‌ها از امروز تا دوشنبه هفته آینده ادامه دارد و آسمان تهران هم آفتابی و ابری خواهد بود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد : امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی در مناطقی از شرق و جنوب شرق ، بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی‌ می شود.

سامانه بارشی اواخر وقت امروز به‌تدریج از مرزهای شرقی خارج‌شده و به‌تدریج با ورود سامانه بارشی دیگری در مناطقی از شمال غرب و ارتفاعات شمالی البرز بارش برف و در سواحل دریای خزر بارش باران آغاز خواهد شد.

فردا در مناطقی از جنوب و جنوب غرب ، بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد، در ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش برف و باران و در مناطقی از شرق و شمال شرق و سواحل دریای خزر بارش باران روی می‌دهد.

یکشنبه هم ادامه فعالیت این سامانه بارشی در جنوب، جنوب شرق و شرق پیش‌بینی‌شده و دوشنبه در سواحل شمالی و شمال شرق بارش پراکنده  روی می‌دهد و در سایر مناطق تا روز سه‌شنبه جو نسبتا پایداری حاکم خواهد بود.

بارش برف و وزش باد باعث کولاک برف در محورهای کوهستانی شمال غرب و امتداد رشته کوه البرز و احتمال رخداد بهمن در ارتفاعات البرز مرکزی خواهد که می‌تواند موجب اختلال در تردد جاده‌ای این مناطق شود.

امروز هم آسمان تهران آفتابی همراه با باد شمال‌شرقی ، فردا آفتابی تا قسمتی ابری، یکشنبه آفتابی بوده و کمینه دمای منفی یک درجه و روز دوشنبه آفتابی و کمینه دمای منفی یک درجه پیش بینی شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ