کد خبر: ۱۴۳۷۵۸
۱۷:۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۴

دو فرد و 6 شرکت‌ مرتبط با پتروشیمی ایران تحریم شدند/ لغو ویزای تجاری ایرانیان
توسط آمریکا:

دو فرد و 6 شرکت‌ مرتبط با پتروشیمی ایران تحریم شدند/ لغو ویزای تجاری ایرانیان

آمریکا دو ایرانی و چینی و شش شرکت‌ خارجی مستقر در امارات و چین را به دلیل ارتباط با صنایع پتروشیمی ایران را تحریم و ویزای تجاری ایرانیان را لغو کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، وزارت خزانه‌داری آمریکا در تصمیمی تازه ، دو فرد و شش شرکت‌ خارجی مستقر در امارات و چین را به دلیل ارتباط با صنایع پتروشیمی ایران تحریم و اعلام کرد صنعت نفت و پتروشیمی از منابع اصلی تأمین مالی فعالیت‌های تروریستی جهانی ایران است.

این گروه شامل علی بایندریان و ژیکینگ ونگ به همراه شرکت های بنتاکو دی‌ام‌سی‌سی ، جیاشیانگ، پیکویو ، سِیگ انرژی ، پتروشیمی شاندونگ کیاوانگوا و پتروشیمی تریلینس هستند.

همچنین اداره خدمات مهاجرتی و شهروندی آمریکا با اعمال تغییراتی در قوانین ذیل لغو معاهده موت در اکتبر ۲۰۱۸ توسط ترامپ را از اخذ یا تمدید روادید تجاری منع و اعلام کرد ایرانی‌ها دیگر واجد شروط دریافت این نوع از روادید نیستند. افرادی که هم اکنون با استفاده از این روادید در آمریکا هستند باید هنگام انقضای از کشور خارج شوند.

بر این اساس، روادید نوع E-1 و E-2 به شهروندان کشورهای مختلف اجازه می‌دهد برای انجام امور تجاری بین‌المللی یا سرمایه‌گذاری‌های عظیم در ایالات متحده، وارد این کشور شوند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ