کد خبر: ۱۴۳۷۹۲
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۵

مزایای تسهیلات بانک مرکزی برای قطعه سازان و سایپا
مدیرعامل مطرح کرد:

مزایای تسهیلات بانک مرکزی برای قطعه سازان و سایپا

مدیرعامل سایپا با اشاره به تولید بیش از ۳۴۵ هزار دستگاه در ده ماه سال جاری ، درباره مزایای حمایت تسهیلاتی بانک مرکزی از صنایع خودرو و قطعه‌ساز و این شرکت بورسی توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جواد سلیمانی اظهار داشت: بانک مرکزی با اختصاص به‌موقع تسهیلات به صنعت خودرو به افزایش تولید در دو ماهه پایانی سال و پاسخ‌گویی به تعهدات مشتریان کمک کرده است.

وی افزود: گروه سایپا با وجود بدعهدی شرکای بین‌المللی، تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی در ۱۰ ماه سال بیش از ۳۴۵ هزار دستگاه خودرو تولید کرده که این رونق با تخصیص تسهیلات از سوی بانک مرکزی ادامه خواهد یافت. این تسهیلات به‌سرعت و مستقیم به تولید اختصاص می‌یابد و با پیگیری پویش ملی داخلی‌سازی قطعات صنعت خودرو، تغذیه خطوط بطور مستمر و بی‌وقفه ادامه خواهد یافت.

این مقام مسئول ادامه داد: صنعت قطعه‌سازی با این کمک‌های تسهیلاتی می‌تواند نسبت به خرید مواد اولیه و تامین به‌موقع قطعات مورد نیاز خطوط خودروسازان اقدام کند.

سلیمانی عنوان کرد: سایپا در یک‌سال اخیر تلاش کرده ارتباط با شبکه بانکی را در مسیر صحیح ادامه داده و نسبت به بازپرداخت تسهیلات در موعد مقرر و تسویه حساب با بانک‌ها اقدام کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ