کد خبر: ۱۴۳۸۲۵
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۶

"فروی" فردا آخرین آمار و اطلاعات را قبل از عرضه اولیه می دهد

زمان معارفه ذوب روی اصفهان مشخص شد تا این شرکت ۶۰ میلیارد تومانی برای سه شنبه هفته جاری آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی در بازار دوم معاملات فرابورس شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی درج نماد شرکت ذوب روی اصفهان در 13 آبان ماه در بازار دوم معاملات فرابورس ، صبح دوشنبه 7 بهمن ماه مدیران این شرکت 60 میلیارد تومانی اقدام به تشریح آخرین وضعیت مالی و عملیاتی خواهند کرد تا "فروی" آماده عرضه اولیه 10 درصدی سهام باشد.

به این ترتیب، سه شنبه هفته جاری 60 میلیون سهم با محدوده قیمتی هرسهم 1370 تا 1400 تومان و سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 100 سهم واگذار می شود.

شرکت بورسی باما، سهامدار 99.6 درصدی سهام این شرکت که دارای 174 نیروی انسانی است، محسوب می شود. متعهد خرید نیز گروه امیر و سقف تعهد خرید مجموعا 50 درصد سهام قابل عرضه است.

طبق بررسی‌های بورس پرس، این شرکت ۱۷ تیر سال ۷۷ با سرمایه ای معادل ۵۰۰ میلیون تومان در اداره ثبت شرکت های اصفهان به ثبت رسید و فعالیت را آغاز کرد. البته موافقت اصولی تولید ورق روی با ظرفیت ۱۰ هزار تن در سال و سرمایه ۱.۵ میلیارد تومانی بر روی زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار متر مربع در مجاورت شرکت باما در ۲۵ دی سال ۷۴ توسط وزارت معادن و فلزات صادر و اقدامات اولیه برای طراحی و ساخت توسط این شرکت با همکاری فرآوری روی پارس صورت گرفت.

در سال های ۷۵ و ۷۶ حدود ۲۰ درصد از عملیات ساختمانی و ۱۰ درصد از عملیات تهیه تجهیزات کارخانه به انجام رسیده بود اما در سال ۷۶ به علت شرایط خاص مالی، کمبود وجه مورد نیاز برای ادامه کار و تغییرات مدیریتی، طرح با رکود مواجه و عملیات ساخت متوقف شد.

سال ۷۷ مدیریت جدید و فعال گروه صنعتی و معدنی امیر که از سهامداران عمده شرکت باما است، تصمیم گرفت طرح مزبور را در قالب یک شرکت جدید و مستقل با سرمایه گذاری گروه امیر و باما مجدد فعال کند و در ۲۶ آبان همان سال سهامداران شرکت به جهت تکمیل کارخانه، سرمایه را از ۵۰۰ به ۸۰۰ میلیون تومان افزایش دادند.

پس از تکمیل و راه اندازی کارخانه ۲۵ دی سال ۷۸ تولید آزمایشی شروع شد و بر اساس مجمع فوق العاده ۵ آذر سال ۹۷ سرمایه شرکت از محل سود انباشته به ۶۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ