کد خبر: ۱۴۳۸۶۴
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۷

انتقاد روحانی از عدم تایید پالرمو و CFT در مجمع تشخیص/ نگران قطع رابطه بانکی

انتقاد روحانی از عدم تایید پالرمو و CFT در مجمع تشخیص/ نگران قطع رابطه بانکی

رئیس جمهور از عدم تأیید لوایح پالرمو و CFT توسط مجمع تشخیص مصلحت انتقاد کرد و گفت: ترامپ و تروریست های کاخ سفید نباید فرصتی برای قطع رابطه ایران و بانک های جهان داشته باشند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،حسن روحانی طی سخنرانی در همایش استانداران و فرمانداران با اشاره به عدم تأیید لوایح پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ چرا لوایحی مصوب دولت و مجلس مورد تأیید مجمع قرار نمی‌گیرد؟ این لوایح نباید بین زمین و آسمان معلق بماند و روابط بانکی ایران با جهان دچار مشکل شود.

وی افزود: از طرف دیگر نباید اجازه داد با شعار، منافع ملی زیرپا گذاشته شود تا ترامپ و تروریست های کاخ سفید فرصت پیدا کنند رابطه ایران و بانک های جهان را قطع کنند.

رئیس جمهور در بخش دیگری گفت : موضوع مهم دیگر انتخابات است به خصوص انتخابات مجلس ولی مهم تر از آن، سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم است. انسجام و وحدت ملت نمی‌گذارد آمریکا پیروز شود. امروز روزی است که باید پای صندوق رای رفت و با تلاش برای برگزاری انتخاباتی رقابتی و پرشور اجازه نداد صفوف رای دهندگان خلوت شود.

روحانی ادامه داد: مردم باید مطمئن شوند رای آنها کم و زیاد نمی شود و مشارکت، نظارت، سلامت ،امنیت انتخابات و ایجاد نشاط در جامعه وظیفه همگانی است. اگر می گویند مجلس بعدی 100 درصد مال آنها است، بگذارند لااقل یک رقابت شکل بگیرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ