کد خبر: ۱۴۳۸۷۹
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۷

خبر خوش مدیرعامل ایران خودرو درباره افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها
با احتمال افزایش ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ درصدی :

خبر خوش مدیرعامل ایران خودرو درباره افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها

مدیرعامل ایران خودرو گفت: فرآیند افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی‌ها با خدمات مشاوره شرکت تامین سرمایه لوتوس در مراحل نهایی و جمع‌بندی قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرشاد مقیمی درباره آخرین وضعیت افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های ایران خودرو گفت : در راستای اجرای مصوبات هیات مدیره ، ارزیابی کارشناسی دارایی‌ها درحال انجام بوده و در مراحل نهایی و جمع‌بندی قرار دارد.

وی ادامه داد: افشای موارد مربوط به  تجدید ارزیابی دارایی‌های ایران‌خودرو در گزارش تفسیری در مقاطع سه‌ماهه، شش‌ماهه و نه‌ماهه سال جاری در کدال انجام شده و کارشناسی ارزیابی دارایی‌های گروه بر عهده مرکز وکلا، کارشناسان ‌رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گذاشته شده و در مراحل نهایی و جمع بندی است.

به گفته مقیمی به منظور اجرای طرح تجدید ارزیابی دارایی‌های ایران خودرو از خدمات مشاوره شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان استفاده شده و تلاش می‌شود تا گزارش های دریافتی در اسرع وقت و پس از طی فرآیند حسابرسی، برای اخذ مجوز تحویل سازمان بورس و اوراق بهادار شود.

براساس این گزارش، با اعلام برنامه افزایش سرمایه ایران خودرو از تجدید ارزیابی دارایی ها ، برخی گمانه زنی ها از اعمال افزایش سرمایه بیش از ۱۰۰۰ درصدی حکایت داشتند .

گروه دیگری هم معتقدند "خودرو" با در اختیار داشتن صد‌ها هکتار زمین در سراسر کشور مانند ۲۲۰ و ۷۴۰ هکتار زمین کارخانه جاده قدیم کرج و خراسان ، زمین‌های فارس، تبریز و مازندران و دیگر دارایی ها که از سال ۱۳۴۲ بروز نشده ، توان افزایش سرمایه حداقل ۲۵۰۰ درصدی را دارد اما باید منتظر گزارش  کارشناسان و مصوبه هیات مدیره ماند تا درصد نهایی مشخص شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ