کد خبر: ۱۴۳۹۰۹
۱۱:۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۸

واکنش روحانی به اظهارات ترامپ درباره اتمام حکومت جمهوری اسلامی

واکنش روحانی به اظهارات ترامپ درباره اتمام حکومت جمهوری اسلامی

رییس جمهور با اشاره به اظهارات ترامپ در آغاز تحریم ها مبنی بر اتمام حکومت جمهوری اسلامی تا سه ماه دیگر گفت: هیچ کس فکر نمی کرد مردم ایران چنین مقاومتی کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا،‌ حسن روحانی در مراسم افتتاح فاز دوم تصفیه خانه هفتم تهران گفت: بعد دو سال مردم در برابر شدیدترین فشار اقتصادی مقاومت کرده اند. درست است شرایط سخت شده ولی هیچ مسئولی از کشورهای دنیا فکر نمی کرد آمریکا که ادعای حقوق بشر می کند،توافق را زیر پا بگذارد و به مردم ایران ظلم کند و این ظلم هیچ حد و مرزی نداشته باشد البته هیچ کسی فکر نمی کرد مردم ایران چنین مقاومتی کنند.

وی افزود: دو رهبر اروپایی به بنده گفتند ترامپ در آغاز تحریم ها به آنها گفته جمهوری اسلامی سه ماه دیگر تمام می شود. آنها نمی‌دانند استقلال، مردم سالاری و حاکمیت ملی برای مردم ایران چه اهمیت زیادی دارد. کمتر کشوری در منطقه وجود دارد که سایه ظلم آمریکا را ندیده باشد اما مردم منطقه در مقابل آمریکا مقاومت کرده اند.

روحانی ادامه داد: انتخابات بزرگ مجلس یازدهم بر سیاست های منطقه ای و جهانی و قدرت ملی تاثیرگذار است. اگر اشکالی هم می بینیم و عده‌ای مسیر را اشتباه رفته اند باید نصیحت کنیم و بگذریم و پای صندوق بیاییم.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ