کد خبر: ۱۴۴۰۰۳
۰:۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳

نتیجه مجمع زیانده ترین سهم/ افزایش سرمایه ۷۱۶ درصدی و جذاب یک شرکت

نتیجه مجمع زیانده ترین سهم/ افزایش سرمایه ۷۱۶ درصدی و جذاب یک شرکت

دو مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده شرکت بورسی و زیانده ترین سهم برگزار شد و افزایش سرمایه ۷۱۶ درصدی از محل تجدید ارزیابی و صورت های مالی به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجمع فوق العاده شرکت کاشی و سرامیک حافظ با دستور جلسه تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه صبح امروز با حضور اکثریت سهامداران در خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد برگزار شد.

در این مجمع با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه  716 درصدی از محل تجدید ارزیابی دارایی ها مورد موافقت سهامداران قرار گرفت. براین اساس،"کحافظ" به منظور اصلاح ساختار مالی، سرمایه فعلی را از 18 به 146.8 میلیارد تومان می رساند.

مجمع عادی بطور فوق العاده سرمایه گذاری دانایان پارس نیز یکشنبه هفته گذشته با دستور جلسه تصویب صورت‌های مالی و انتخاب اعضای هیات مدیره و حضور 98.8 درصد سهامداران در محل بزرگراه کردستان، خیابان زاینده رود غربی برگزار شد.

در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به دوره مالی منتهی به شهریور سال جاری و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی تصویب و بنا به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 259 ریال سود محقق شده هر سهم معادل 100 درصد سود برای هر سهم توزیع شود.

همچنین به اتفاق آرا، اعضای قبلی شامل شرکت گسترش سرمایه پردازش اندیشه، پویا تجارت فریاب، گروه مالی صدر پارس(دانایان پارس)، سرمایه هم افزا پارس امین (مدیریت سرمایه جمع) و مدیریت و مشاوره طرفه دستان به عنوان اعضای جدید هیات مدیره به مدت دو سال انتخاب شدند.

براین اساس، این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس که با بازدهی منفی 63 درصد در 12 ماه اخیر تا پایان دی ماه در صدر بیشترین زیان قرار گرفت تاکنون زمانی را برای دریافت سود سهامداران حقیقی و حقوق اعلام نکرده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ