کد خبر: ۱۴۴۰۱۶
۹:۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳

پیش بینی کولاک برف در برخی استان‌ها موج ۳ متری درخلیج‌فارس
سازمان هواشناسی اعلام کرد :

پیش بینی کولاک برف در برخی استان‌ها موج ۳ متری درخلیج‌فارس

سازمان هواشناسی با پیش بینی کولاک برف در برخی استان‌ها نسبت به متلاطم شدن خلیج‌فارس و دریای عمان و وقوع موج‌های ۳ متری این مناطق هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی با پیش بینی کولاک برف در برخی استان‌ها طی امروز تا اواسط سه شنبه ، نسبت به متلاطم شدن خلیج‌ فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و وقوع موج‌های ۳ متری در این مناطق هشدار داد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی ،توصیه می شود از تردد شناورهای کوچک و تفریحی اجتناب شود ضمن این‌که عملیات پشتیبانی سکوهای نفتی با اتخاذ تمهیدات لازم انجام شده و فعالیت شیلات تا حد امکان محدود شود.

امروز فعالیت سامانه بارشی در شرق سواحل دریای خزر، شمال شرق و بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق ادامه خواهد داشت. فردا در بخش‌هایی از خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی،خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمان بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی شده است.

از اواخر وقت فردا تا اواخر هفته در اکثر مناطق آسمان صاف بوده و در سواحل دریای خزر و استان اردبیل افزایش دما و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. امروز در نیمه شرقی و برخی مناطق مرکز و تهران وزش باد شدید موقتی پیش بینی شده است. از روز سه شنبه تا اواخر هفته نیز دما در نیمه شمالی افزایش می‌یابد. روز پنجشنبه در دامنه‌های زاگرس مرکزی و برخی مناطق آذربایجان غربی و کردستان بارش پراکنده روی می‌دهد.

طی امروز و فردا آسمان تهران غبارآلود همراه با غبار صبحگاهی و وزش باد و کمینه دمای منفی 1 و بیشینه 8 درجه  پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ