کد خبر: ۱۴۴۰۳۰
۱۲:۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳

تحلیل تکنیکال سهمی با سابقه بازدهی ۱۴۰۰ درصدی در یک سال

تحلیل تکنیکال سهمی با سابقه بازدهی ۱۴۰۰ درصدی در یک سال

یک تحلیل گر تکنیکال با اشاره به بازدهی ۱۴۰۰ درصدی شرکت توسعه و عمران استان کرمان در سال ۹۲ ، سهام این شرکت را مورد بررسی چارتیستی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احسان کامیابی تحلیل گر شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا ، آخرین وضعیت شرکت توسعه و عمران استان کرمان که با سرمایه بیش از 60 میلیارد تومانی در فرابورس حضور دارد را بررسی و اعلام کرد: نمودار "کرمان" در محدوده هفتگی و تعدیل نشده قرار دارد که در مقیاس لگاریتمی آورده شده است.

با توجه به شکل ترسیمی، حرکت صعودی قوی سهم از اوایل تا اواخر سال 92 به ثبت رسیده که این رشد توسط یک اصلاح زمانی انجام شده است. با توجه به اینکه در موج اول (A) شاهد صعود قوی بودیم، ظرفیت رشد برای حرکت بعدی هموار و باعث شد هر سهم آن در سال 92 با رشد 1400 درصدی از 80 به 1100 تومان افزایش یابد.

در حال حاضر نیز همان الگوی سال 92 شکل گرفته که اشاره به اقبال سهم دارد و همچنین در اصلاح زمانی ، شاهد افزایش کف ها و سقف ها هستیم که این موضوع به خریداران قوی در این سهم اشاره دارد.

همچنین با توجه به قدرت صعود شاخص بورس در وضعیت فعلی ، می توان گفت ظرفیت رشد "کرمان" نیز تقریبا آماده است. ( اشاره به این موضوع که بهترین زمان خرید یک سهم ، زمانی است که هم ظرفیت رشد مناسبی وجود داشته باشد و هم شاخص آمادگی صعود را داشته باشد.)

با این اوصاف ، اگر قیمت سهام"کرمان"  در محدوده قیمتی 3300 تومانی و در مسیر نزولی ، شکسته شود این تحلیل از درجه اعتبار ساقط می شود اما
در صورت درستی این تحلیل ، می توان شاهد ورود به محدوده قیمتی 15000 تا 17000 هزار تومان بود .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ