کد خبر: ۱۴۴۰۳۶
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳

ادغام دو یارانه و پرداخت ۷۲ هزار تومان قطعی نیست و نیازمند مصوبه مجلس است
عضو کمیسیون انرژی:

ادغام دو یارانه و پرداخت ۷۲ هزار تومان قطعی نیست و نیازمند مصوبه مجلس است

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ مبنی بر ادغام یارانه هدفمندی و معیشتی و پرداخت ۷۲ هزار تومان به هر فرد در صحن علنی نیز بررسی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی گلمرادی درباره مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 مبنی بر ادغام یارانه هدفمندی و معیشتی و پرداخت 72 هزار تومان به هر فرد به خانه ملت گفت: طبق اعلام دولت 60 میلیون نفر از مردم ، نیازمند دریافت یارانه هستند.لذا باید تمام درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین سر سفرها بیاید. به همین دلیل این مصوبه باید در صحن علنی چکش کاری شود.

وی با بیان اینکه یارانه فقط می‌تواند بخش کوچکی از گرانی حاصل از تورم در جامعه را جبران کند، افزود: مجلس مخالف هرگونه کاهش دریافتی مردم بوده و با توجه به افزایش قیمت‌ها حتی افرادی که تاکنون مشمول دریافت یارانه نمی‌شدند نیز باید یارانه کمک معیشتی دریافت کنند تا باری از دوش خانواده‌ها در شرایط سخت اقتصادی برداشته شود.

گلمرادی توضیح داد: در صورت ادغام دو یارانه نقدی و کمک معیشتی و پرداخت ۷۲ هزار تومانی، بخشی از مردم که هر دو یارانه را می‌ گیرند با کاهش دریافتی مواجه می‌شوند اما گیرندگان یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی، منتفع خواهند شد./ در این حالت، مبلغ پرداختی به گروه‌های هدف (نیازمندان) کاهش می‌یابد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ