کد خبر: ۱۴۴۰۵۷
۰:۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴

تحلیل تکنیکال سهام دو شرکت بورسی سایپا و بانک تجارت
توسط یک کارگزاری بررسی شد:

تحلیل تکنیکال سهام دو شرکت بورسی سایپا و بانک تجارت

آخرین وضعیت سایپا و بانک تجارت که بخشی از لیدر فعلی بازار سهام شده اند توسط یک کارگزاری مورد بررسی و تحلیل تکنیکال قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طی روزهای اخیر که بازار سهام با ادامه رونق جالب توجه مواجه شده ، دو گروه خودرو و بانک در مرکز توجه قرار گرفته و سرمایه گذاران بسیاری را به خود جلب کرده اند و  بازگشایی دیروز نماد سایپا منجر به رشد بیش از 10 درصدی قیمت سهم ( 358 تومان) و در کنار بانک تجارت 60 تومانی و دارای صف خرید ، زمینه ساز تغییر جهت شاخص از منفی به مثبت شد. 

براساس این گزارش، در این میان ، کارگزاری آبان در ادامه بررسی های چارتیستی سهام شرکت ها ، آخرین وضعیت این دو لیدر فعلی بازار را بررسی و تحلیلی تکنیکال ارایه کرد.

سایپا : در تایم فریم هفتگی ، قیمت این سهم را می توان در درون کانال صعودی محصور کرد و در حال حاضر هم قیمت "خساپا" به سمت سقف این کانال و باند بالایی چنگال اندروز ۵۰ درصد در حال حرکت است. بنابراین می توان تا رسیدن قیمت به این محدوده قیمت را همراهی کرد.

بانک تجارت :قیمت این نماد به هدف مورد نظر و به سقف کانال صعودی نزدیک شده است. احتمال توقف حرکت صعودی دور از ذهن نیست. می توان در صورت واکنش به این محدوده از نماد خارج شد. شکست این سطح احتمال رسیدن به اهداف بالاتر را تقویت خواهد کرد.

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ