کد خبر: ۱۴۴۴۱
۰:۱ - ۱۳۹۴/۵/۱۳

درصد و زمان سود تقسیمی
در آستانه مجمع سالانه :

درصد و زمان سود تقسیمی "شبندر" و برنامه های آینده اعلام شد

درصد و زمان سود تقسیمی هر سهم پالایشگاه بندرعباس و برنامه های آینده این شرکت ۱.۳۸ هزار میلیارد تومانی مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در آستانه برگزاری مجمع سالانه نوبت دوم پالایشگاه بندرعباس (ساعت 15 روزچهارشنبه 14 مرداد) گزارش عملکرد هیات مدیره این شرکت منتشر و طی آن درصد سود تقسیمی هر سهم و برنامه های آینده آن مشخص شد.

براساس این گزارش، این شرکت 1.38 هزار میلیارد تومانی که سود هر سهم سال 93  را با 5 درصد کاهش ، 50 تومان محقق کرده در نظر دارد 55 درصد از این مبلغ را بین سهامداران توزیع کند که با توجه به کاهش قیمت شدید هرسهم "شبندر" از سال گذشته تا قبل توقف نماد ، بعید به نظر می رسد مورد موافقت سهامداران حقیقی قرار گیرد.

به هرحال موضوع در شرایطی توسط مجمع تصمیم گیری خواهد شد که سهامداران حقیقی مالک یک تا 500 هزار سهم از اول شهریور ، از 500 هزار و یک تا 10 میلیون سهم از اول آبان و از 10 میلیون به بالا از ابتدای دی ماه تا پایان سال جاری با مراجعه به شعب بانک رفاه می توانند سود مصوب را دریافت کنند. سود سهامداران حقوقی هم از اول دی پرداخت خواهد شد.

همچنین مدیران پالایشگاه بندرعباس مهمترین برنامه های سال جاری را هم اعلام کرده اند که شامل تداوم و تسریع در روند اجرای طرح افزایش ظرفیت ، بهبود و  توسعه وبروز رسانی فرایندها و رضایت مندی، کاهش یا حذف ریسک ها و مخاطرات  ناشی از فعالیت ها، ارتقا کمی و کیفی محصولات، استفاده از بهینه از منابع و ارتقاء شاخص های بهره وری و شناسایی و کنترل جنبه های زیست محیط و مخاطرات ایمنی است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ