کد خبر: ۱۴۵۱۰۹
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵

شرایط جالب بانک صادرات برای دریافت وام ٤٨ ساعته و بدون ضامن افراد حقیقی

شرایط جالب بانک صادرات برای دریافت وام ٤٨ ساعته و بدون ضامن افراد حقیقی

بانک صادرات با اعلام افزایش نسبت تسهیلات قابل پرداخت به حجم سپرده با نرخ سود صفر درصد از دریافت تا ٩٠ درصد میزان سپرده‌ بدون وثیقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک صادرات اعلام کرد: با افزایش نسبت مبلغ تسهیلات قابل پرداخت به حجم سپرده با نرخ سود صفر درصد در طرح تبسم ، متقاضیان می‌توانند تا ٩٠ درصد میزان سپرده‌ ،بدون وثیقه تسهیلات دریافت کنند.

بر اساس طرح تبسم که تسهیلات بدون ضامن ظرف حداکثر ٤٨ ساعت پرداخت می‌شود، سقف تسهیلات برای افراد حقیقی دویست میلیون تومان در نظر گرفته شده و متقاضیان می‌توانند نسبت به افتتاح حساب برای خود یا اقوام درجه یک شامل همسر، فرزند، برادر، خواهر، پدر و مادر اقدام کنند.

اشخاص حقوقی نیز می‌توانند با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه نسبت به افتتاح حساب بدون سقف مبلغ، اقدام کرده و شخص یا اشخاص زیرمجموعه و کارکنان را معرفی کنند.

بر اساس این گزارش، بانک صادرات قبلا در قبال سپرده‌گذاری، دو طرح ٦٧ (اعطای تسهیلات با نرخ ۶ درصدی به پشتوانه سپرده ۷ درصدی) و طرح اعتبار سپهر (اعطای تسهیلات با نرخ ١٨ درصدی به پشتوانه سپرده ١٥ درصدی) را برای مشتریان رونمایی کرده که مورد استقبال قرار گرفته و اکنون طرح تبسم نیز به این گروه افزوده می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» عادل | ساعت ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۶/۵
0
0
پاسخ
ثبت نام برای

وام
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ