کد خبر: ۱۴۵۱۲۵
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵

تحلیل تکنیکال محدوده قیمت سهم
یک کارگزاری اعلام کرد:

تحلیل تکنیکال محدوده قیمت سهم "فملی، فباهنر " + دو پتروشیمی

محدوده قیمت سهام شرکت ملی مس، مس باهنر ، پتروشیمی خراسان و پتروشیمی مبین توسط یک کارگزاری مورد بررسی تحلیل تکنیکال قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امروز که بازار سهام با رشد اکثر نمادهای بزرگ آغاز به کار کرد و در پایان با افزایش 1318 واحدی و ماندگاری در کانال 440 هزار تایی به کار خود پایان داد ، کارگزاری آبان ، تحلیلی تکنیکال از محدوده قیمت سهام شرکت ملی مس،  مس‌ باهنر ، پتروشیمی خراسان و پتروشیمی مبین ارائه کرد.

ملی مس‌: قیمت در این نماد از کانال صعودی با شیب تند تر که با رنگ سبز ترسیم شده با قدرت خارج شده اما قیمت گرفتار سقف کانال صعودی بلند مدت شده است. احتمال توقف و اصلاح (زمانی یا قیمتی) از این محدوده بالا است اما چنانچه قیمت به هر دلیلی با قدرت سقف جدیدی را ثبت کند نشانه ای برای شروع یک رالی صعودی قوی خواهد بود. می توان این محدوده قیمتی را زیر نظر داشت.

پتروشیمی خراسان: به نظر می رسد قیمت در این نماد در حال ساختن یک زیبای الگوی ادامه دهنده است. ساختار قیمت به گونه ای است که احتمال شکل گیری پرچم در نمودار بسیار قوت گرفته است. می توان با کامل شدن الگو و تایید آن وارد معامله خرید با هدف ۳۶۰۰ تومان شد.

پتروشیمی مبین: قیمت در درون یک کانال صعودی قرار گرفته که در رالی اخیر هنوز به سقف کانال نرسیده اما در میانه راه یک الگو ادامه دهنده پرچم را شکل داده است که می تواند در صورت کامل شدن و تایید الگو هدف ۱۴۷۰ تومانی را برای قیمت فعال کند. اما قبل از آن قیمت باید به مصاف سقف کانال صعودی در محدوده ۱۳۵۰ تومان برود.

مس‌ شهيدباهنر : در اندیکاتور MACD ، سقف دوبل تشکیل شده است . از طرفی قیمت سقف جدید ساخته اما هر دو اندیکاتور RSI و MACD نتوانسته اند سقف جدید بسازند. از این رو مادامی که این آرایش عوض نشود خرید و نگهداری سهم پر ریسک خواهد بود.

 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ