کد خبر: ۱۴۵۱۶۰
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸

شرکت اخراجی بورس رکورد افزایش سرمایه را شکست : با ۳۲۳۳ درصد

شرکت اخراجی بورس رکورد افزایش سرمایه را شکست : با ۳۲۳۳ درصد

شرکت اخراجی از بورس و بلاتکلیف از برنامه افزایش سرمایه ۳۲۳۳ درصدی از دو محل خبر داد تا در صورت موافقت سازمان بورس، رکورد جدیدی را در بازار سرمایه ایران ثبت کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پیچک در حالی 6 خرداد 80 وارد بورس تهران شد که آخرین معامله داد و ستد سهام آن 30 بهمن 84 بوده و در سال 87 در زمره شرکت های اخراجی از بورس قرار گرفت و تاکنون وضعیت استقرار آن در فرابورس تعیین تکلیف نشده است. با این حال با اعلام برنامه افزایش سرمایه 3233 درصدی از دو محل ، رکورد درخواست افزایش سرمایه را شکست .

براین اساس، "غپیچک" 1.5 میلیارد تومانی در نظر دارد سرمایه فعلی را از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به 50 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت کوچک به منظور اصلاح ساختار مالی و خروج از شمول ماده 141 قانون تجارت اعمال خواهد شد.

بنابراین گزارش، درصورت موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه این شرکت اخراجی و بلا تکلیف، رکورد افزایش سرمایه که با 2953 درصد متعلق به شرکت گلوکوزان از محل تجدید ارزیابی دارایی است ، تغییر کرده و رکورد جدیدی در بازار سرمایه ایران ثبت خواهد شد .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ