کد خبر: ۱۴۵۱۸۵
۱۶:۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸

خبرخوش شستا به بورس: افزایش ۴۰ و ۱۴۱ درصدی فروش و سود ۸ هلدینگ
مدیرعامل بزرگترین هلدینگ ایران و آماده عرضه اولیه اعلام کرد:

خبرخوش شستا به بورس: افزایش ۴۰ و ۱۴۱ درصدی فروش و سود ۸ هلدینگ

مدیرعامل شستا از افزایش ۴۰ و ۱۴۱ درصدی فروش و سود خالص تجمیعی ۸ هلدینگ مهم بزرگترین هلدینگ ایران در عملکرد ۹ ماهه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد رضوانی‌فر درباره آخرین وضعیت مالی 8 زیرمجموعه مهم شستا ( بزرگترین هلدینگ ایران که برنامه ورود به بورس را هم دارد ) با اعلام خبر خوش به بازار سهام گفت: شرکت های تولیدی و سرمایه گذاری وابسته به سازمان تامین اجتماعی که از بنگاه‌های اقتصادی مهم هستند در گزارش به نهادهای نظارتی معمولا در ردیف بنگاه هایی قرار می گیرند که شفافیت کافی ندارند اما در دوره اخیر مدیریتی سازمان تامین اجتماعی در راستای شفافیت گام های موثری برداشته شده است.

وی ادامه داد: آخرین آمار مربوط به زیرمجموعه های سشتا و مربوط به عملکرد 9 ماهه حکایت از افزایش 40 و 141 درصدی فروش و سود خالص تجمیعی شرکت های مدیریتی شستا نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

این مقام مسئول افرود: فروش تجمیعی شرکت ها بالغ بر 46 هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل با 28،7 هزار میلیارد تومان، 60 درصد نشان می دهد . همچنین سود خالص تجمیعی شرکت ها با جهش 141 درصدی نسبت سال قبل ( 5 هزار میلیارد تومان ) افزون بر 12،2 هزار یلیارد تومان برآورد شده است.

رضوانی فر خاطر نشان کرد: تقریبا همه شرکت های زیرمجموعه شستا در 9 ماهه سال ، سوددهی  بیش از 100 درصدی همراه بوده و نسبت با سال گذشته در افزایش سرمایه، کاهش زیان، وصول مطالبات ، دارای اعداد و ارقام مناسبی هستند که نشان از موفقیت و رضایت مندی دارند.

براساس  این گزارش، جدول فروش فروش و و سود خالص 9 ماهه دو سال جاری و گذشته به شرح زیر است:

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ