کد خبر: ۱۴۶۳۰۶
۰:۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۲

معاملات مشکوک بانک پارسیان، داده پردازی ، بورس انرژی و ۱۲ شرکت

معاملات مشکوک بانک پارسیان، داده پردازی ، بورس انرژی و ۱۲ شرکت

دیروز ۸ شرکت فرابورسی و ۷ بورسی از جمله حضور بانک پارسیان ، داده پردازی ایران و بورس انرژی در زمره معاملات مشکوک قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات دیروز بازار سهام که متاثر از استعفای حسن روحانی و اعتقاد برخی فعالان به لزوم اصلاح شاخص  بود، دماسنج بورس با ریزش 7 هزار و 466 واحدی به 477 هزار و 151 واحدی عقب نشینی کرد اما حجم معاملات 4.3 و 3.7 هزار میلیارد تومانی بورس و فرابورس نشان از ادامه عطش به خرید و بهبود شرایط در آینده داشت.

در این میان که بانک صادرات ،ذوب آهن و پارس خودرو با حجم معاملات 457 ، 455 و 413 میلیون سهمی ، بیشترین تعداد سهام داد و ستد شده را به خود اختصاص دادند ، طبق اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا ، 15 شرکت بورسی و فرابورسی با داد و ستد 10 تا 5 برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفتند.

در این فهرست ،شرکت ایرانیت که در بازار پایه نارنجی فرابورس حضور دارد با معامله بیش از 1.095 میلیون سهمی در صدر قرار گرفت و به رشد قیمت و صف خرید روزهای قبل ادامه داد و به بیش از 1656 تومان رسید.

در ادامه همه شرکت های پتروشیمی ممسنی ، تامین مسکن جوانان، لیزینگ صنعت و معدن، قند تربت جام، بانک پارسیان، عمران و سازندگی استان  قزوین ، سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت ( وصنعت ) ، کشتیرانی دریای خزر ، پگاه خراسان، پرداخت الکترونیک سامان کیش، داده پردازی ایران،
سرمایه گذاری صنایع ایران ، پگاه گلستان و بورس انرژی ، مشمول معاملات مشکوک دیروز شدند.

از جمله نکات جالب این گروه که شامل 8 نماد فرابورسی و 7 بورسی، حضور بانک پارسیان ، سامان کیش، داده پردازی ایران و بورس انرژی است .

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ