کد خبر: ۱۴۶۳۲۶
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳

مدیرعامل سایپا:

"خپارس" تولید تعدادی از محصولات خانواده رنو را آغاز کرد/ترخیص ۳ هزار قطعه

مدیرعامل سایپا با اشاره به فراهم شدن امکان تولید ۳ هزار دستگاه از محصولات رنو گفت: پارس خودرو با ترخیص این قطعات و همکاری قطعه‌سازان داخلی، تولید تعداد محدودی از محصولات این خانواده را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جواد سلیمانی در حاشیه مراسم تحویل ۴۰۰ هزارمین محصول سایپا در سال ۹۸ گفت: این امر نشان می‌دهد ادعای عدم تحویل یا تحویل قطره چکانی خودرو توسط خودروسازان به بازار نادرست، ناآگاهانه و کذب است.

وی با اشاره به فراهم شدن امکان تولید حدود ۳ هزار دستگاه از محصولات خانواده رنو در پارس خودرو افزود: ترخیص این قطعات از گمرک که از دوران قبل از تحریم مانده بود با تلاش‌ و پیگیری فراوان صورت گرفت و با همکاری برخی قطعه‌سازان داخلی، پارس خودرو تولید تعداد محدودی از محصولات رنو را آغاز کرد تا پس از تولید براساس عدالت، رعایت حق هر مشتری و اولویتِ ثبت‌نام در اختیار مشتریان قرار گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: برای تامین انتظارات هموطنان و ایجاد تنوع در سبد محصولات با برگزاری گردهمایی زنجیره تامین، هماهنگی‌های لازم برای آغاز تولید انبوه نخستین محصول پلتفرم SP۱۰۰ سایپا را فراهم کردیم تا از سال آینده وارد بازار شود.

سلیمانی با بیان اینکه صنعت خودروسازی در برخی مقاطع زمانی دچار کاستی‌ها و اشتباهاتی در انتخاب مسیر درست بوده وگرنه می‌توانست شرایط بهتری نسبت به وضعیت فعلی داشته باشد، توضیح داد: علاوه بر برخی تصمیمات غیرصحیح که در درون صنعت اتخاذ شده، نگاه و رویکرد بیرونی به این صنعت نیز صحیح نبوده و این صنعت قربانی نگاه‌های مغرضانه، غیرکارشناسی و غیراقتصادی شده است.

وی عنوان کرد: آنچه صنعت خودرو بیش از هر چیز دیگری در حال و آینده به آن نیازمند است، اجرای صحیح و سریع سیاست‌ها و برنامه های اصلاحی در درون صنعت و حمایت هوشمندانه از سوی نهادها و دستگاه‌های مرتبط بیرونی است که می تواند روند رو به توسعه را در این حوزه تداوم بخشد.متاسفانه در گروه سایپا وارث بی‌تدبیری‌ها، مشکلات و معوقات فراوانی بودیم که اصلاح و حل آنها نیازمند چندسال فعالیت مستمر بود اما در یکسال گذشته بخشی از این معضلات را حل کرده‌ و تلاش شبانه‌روزی برای رفع نقص‌ها و کمبودهای باقیمانده را نیز ادامه می‌دهیم.

سلیمانی گفت: سایپا با اتخاذ رویکردی تحول‌گرایانه در حوزه توسعه محصول و طراحی خودروهای جدید و به روز، ۸ محصول جدید را طی سه سال آینده روانه بازار می‌کند.از مشتریان به دلیل تاخیر ناخواسته در تحویل برخی خودروها که به دلایل مشکلات باقی‌مانده از مدیریت‌های گذشته و شرایط تحریمی و اقتصادی موجود ایجاد شده، عذرخواهی می شود. علاوه بر افزایش تولید و تحویل خودروها در ماه‌های اخیر، ایجاد تنوع در سبد محصولات و ارتقاء کیفیت خودروها را آغاز کردیم و به زودی شاهد نتایج مثبت آن خواهیم بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ