کد خبر: ۱۴۶۳۲۹
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳

پیش بینی هواشناسی از ادامه بارش ها در ۱۶ استان و هشدار وقوع بهمن

پیش بینی هواشناسی از ادامه بارش ها در ۱۶ استان و هشدار وقوع بهمن

سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف و باران تا جمعه در ۱۶ استان و وقوع بهمن در محورهای شمالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف و باران تا جمعه در ۱۶ استان و وقوع بهمن در محورهای شمالی خبر داد و اعلام کرد: امروز در نیمه شرقی افت محسوس دما و در بخش‌هایی از سیستان‌ و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب شرق کرمان بارش پراکنده باران، وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی شده که از بعدازظهر ناپایداری‌ها در این مناطق کاسته خواهد شد. همچنین در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر افزایش نسبی دما روی می‌دهد و احتمال سقوط بهمن در جاده‌های کوهستانی دور از انتظار نیست.

فردا در بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه و ارتفاعات البرز مرکزی، قزوین، البرز، تهران، گیلان و مازندران بارش برف پیش بینی شده اما در بیشتر مناطق افزایش دما بین 5 تا 10 درجه روی خواهد داد و طی دو روز آینده خلیج‌فارس به ویژه مناطق مرکزی و شرقی آن، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

روز جمعه برای بخش‌هایی از استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده برف و باران پیش بینی شده است.شنبه هفته آینده در اکثر مناطق جو پایداری حاکم بوده و از روز یکشنبه سامانه بارشی از سمت شمال غرب و غرب وارد می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ