کد خبر: ۱۴۶۳۳۲
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳

برنامه افزایش سرمایه ۲۷۹ و ۳۴ درصدی دو سهم بورسی و فرابورسی با صف خرید

برنامه افزایش سرمایه ۲۷۹ و ۳۴ درصدی دو سهم بورسی و فرابورسی با صف خرید

دو شرکت بورسی و فرابورسی دارای صف خرید از برنامه افزایش سرمایه ۲۷۹ و ۳۴ درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دو شرکت شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر و پمپ سازی ایران از برنامه افزایش سرمایه 279 و 34 درصدی از دو محل خبر دادند.

بر این اساس، "حبندر" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 15.8 به 60 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در بتاازر پایه فرابورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف جبران مخارج سرمایه ای اعمال خواهد شد.

شرکت تایدواتر خاورمیانه دارای 51.8 درصد سهام این شرکت که در جریان معاملات امروز با رشد 3 درصدی قیمت و صف خرید روبرو شده، حضور دارد.

همچنین "تپمپی" درصدد است سرمایه فعلی را از 47 به 63 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت بورسی در صورت موافقت سازمان بورس از محل سود انباشته اعمال می شود تا قادر به اصلاح ساختار مالی، مشارکت و تامین منابع مالی جهت افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر و جبران مخارج تحصیل سرمایه گذاری های جدید شود.

بنابراین گزارش، شرکت توسعه سرمایه گذاری سامان مالک 45.4 درصد سهام این شرکت که طی معاملات امروز با رشد 4.9 درصدی قیمت و صف خرید روبرو بوده، محسوب می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ