کد خبر: ۱۴۶۴۰۳
۰:۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷

پیش بینی یک کارگزاری از محدوده قیمت رکورددار گرانترین سهم بورس ایران

پیش بینی یک کارگزاری از محدوده قیمت رکورددار گرانترین سهم بورس ایران

محدوده قیمت سهام پالایشگاه تهران که رکورددار گرانترین سهم بورس ایران است با تحلیل تکنیکال یک کارگزاری پیش بینی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی اولین روز این هفته بازار سهام با رشد قیمت در گروه فلزات و معدنی ها آغاز به کار کرد و در پایان با رشد 2908 واحدی و ماندگاری در کانال 461 هزار تایی به کار خود پایان داد که کارگزاری آبان ، تحلیلی تکنیکالی از محدوده قیمت سهام پالایشگاه تهران ارائه کرد.

این پالایشگاه 19 مهر 91 با سرمایه اندک 6.1 میلیارد تومانی وارد فرابورس شد و با کشف قیمت 7500 تومانی هر سهم، عنوان گران ترین سهم در میان همه عرضه های اولیه و شرکت های مشمول اصل 44 را به خود اختصاص داد. سپس بعد از توقف حدود 7 ماهه با بازگشایی نماد در 10 اریبشهت 92 و افزایش بی سایقه قیمت هر سهم به 79 هزار تومان و سپس به بیش از 127 هزار تومانی روبرو شد تا شاید برای همیشه گرانترین و شگفت آورترین سهم تاریخ بازار سهام ایران باشد.

پالایشگاه تهران: قیمت بعد از ری تست و پولبک به سقف ۶۷۰ تومان به جهت اصلی حرکت برگشته و در مسیر صعود به محدوده ۸۰۰ تومان قرار گرفته است. اما می توان با ابزارهای مختلف اهداف دیگری را نیز برای این رالی براورد کرد.

بطور مثال با استفاده از ابزار فیبوناچی با توجه به اصلاح ۳۸ درصدی آخرین موج نزولی انتظار می رود قیمت تا ۲۶۱٫۸ درصد اکستنشن این موج به حرکت ادامه دهد و خود را به محدوده ۸۸۵ تومان برساند.

همچینین می توان برای قیمت یک کانال صعودی در نظر گرفت و هدف ۱۰۰۰ تومانی را برای قیمت در نظر داشت. می توان مرحله به مرحله قیمت را تا رسیدن به اهداف مورد نظر همراهی کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ