کد خبر: ۱۴۶۴۰۸
۰:۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷

زمان قطعی و رقم سود عدالت ۴۹ میلیون نفر اعلام شد/ ۴ میلیون نفر محروم از دریافت
توسط رییس سازمان خصوصی سازی :

زمان قطعی و رقم سود عدالت ۴۹ میلیون نفر اعلام شد/ ۴ میلیون نفر محروم از دریافت

رییس سازمان خصوصی سازی زمان قطعی و میزان سود عدالت بیش از ۴۹ میلیون مشمول را ۲۰۵ هزار تومان اعلام کرد و از حدود ۴ میلیون نفر خواست نسبت به ارایه شماره شب اقدام کنندد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا صالح با اشاره به اینکه سال گذشته سود سهام عدالت 175 هزار تومان بود درباره سود سال جاری و زمان پرداخت به ایرنا گفت: تسویه کامل شرکت‌ها با سازمان خصوصی‌سازی بابت پرداخت سود به مردم تکمیل نشده اما طبق برآوردها ، میزان پرداختی سود سهام عدالت با افزایش 17 درصدی نسبت به سال گذشته ، 205 هزار تومان خواهد بود که از سوم اسفند آغاز و تا پایان ماه به حساب همه مشمولان ( بیش از 49 میلیون نفر )  واریز می شود.

وی ادامه داد: در صورت وجود مابه تفاوت، بعد از تعطیلات نوروز به حساب مشمولان سهام عدالت واریز خواهد شد و سود دارندگان سهام یک میلیون تومانی مانند کمیته امداد و سازمان بهزیستی 205 هزار تومان است اما به تناسب دارندگان سهام 500 هزار تومان یا کمتر ، میزان سود سهام عدالت کاهش می یابد.

صالح افزود: حدود 4 میلیون نفری که شماره شبا را به سازمان خصوصی سازی اعلام نکرده اند ، سودی پرداخت نمی شود اما به محض اعلام شماره شبا ، سود 205 هزار تومانی و سود سال های گذشته پرداخت می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ